DEFA) losse standkachels , maar die trekken hun power uit je accu of je moet toch een 230V (DEFA gebruikt 230V AC, maar er zijn er ook die de 12V DC uit je auto gebruiken) aansluiting in de buurt hebben. En bij lagere temperaturen is je accucapaciteit sowieso al minder. Electrische koelbox vs autoaccu - Modding. Meer resultaten van gathering.
Een standkachel is, zoals de naam al het al verklapt: een kachel voor in de auto. Met deze kachel verwarm u de auto voor en ontdooit u de ramen, zodat u meteen weg kunt rijden als het heeft gevroren.
Een kachel sluit u aan op 230V. U verbruikt dus geen brandstof en het zal uw accu ook niet leeg . Terwijl jij nog lekker op een oor ligt, warmt de standkachel op de door jou gewenste tij je voorruit alvast wat op. De accu kan worden opgeladen met een 230V netvoeding of via de 12V sigarettenaansteker in de auto. Snel de weg op en benzine besparen met de Keramische Heater.
Als jouw auto bevroren of beslagen ramen heeft en je houdt er van om in een warme auto stappen als het koud is, dan is deze Keramische Heater de oplossing. Je plaatst de Heater simpelweg in je a. Je kan dit direct laten doen door de autoproducent als extra service bij de aankoop van een. Toevoegen aan Verlanglijstje.
Lekker warm zonder onnodige kosten zoals de aanschaf van een standkachel waarmee je inderdaad het risico loopt dat je hem niet meer gestart krijgt omdat je accu leeg is. Maar mijn auto warmt pas op als hij echt toeren maakt, ik kan hem zo lang stationair laten draaien als ik wil, warm wordt hij niet. Nou kan je daarvoor een standkachel laten inbouwen, maar dat kost behoorlijk wat. Winters hebben we eigenlijk nooit in Nederland.
Ik heb voor die enkele dag per jaar dat je zou moeten . Bekijk het ruime assortiment van o. Dit alles wou ik aansluren door middel van een tijd relais, zodat mijn auto lekker warm is als ik er mee weg moet. Hopelijk heeft iemand dit al eerder . Auto kachel 12Volt - 200Watt met timer. Met de timer kunt u instellen hoelang u wilt dat de kachel de auto verwarmt. Het is een mooi kacheltje maar je kunt het niet gebruiken om je auto te ontdooien en zeker niet verwarmen daar is het vermogen te laag voor terwijl het wel heel veel stroom verbruikt zodat je accu snel leeg is. Maar als je de motor moet laten lopen heeft de kachel van de auto de ramen eerder droog.
Nu zag ik een link van iemand die een 150W kachel met eigen accu had gevonden en tevens met een tijdklok ingebouwd. Maar alleen de climate control zou al redelijk wat moeten doen, afhankelijk van hoe lang van tevoren je de auto zou starten. Met amerikaanse after-market alarmsystemen krijg je . Niet dat ik een standkachel nodig heb.
Ik zet de auto gewoon in de garage. Ik heb dit apparaat enige tijd geleden ook gehad.
Leek allemaal erg makkelijk en handig. Binnen een half jaar weggegooid. Accu capaciteit loopt snel terug en bij -C gebeurt er . Volgens Brand is er maar één manier om bij strenge vorst alle energie in de accu te houden. En dat is de accu uit de auto halen en hem bij de kachel zetten.
Maar ja, wie je juist méér energie nodig om een door en door koude motor door de dikke olie heen te draaien. Deze uitleg spitst zich uitsluitend toe op de brandstof gestookte ( auto eigen) standkachels , de voordelen hiervan zijn duidelijk, dat is (vrijwel altijd) in voldoende mate voorraadig cq te verkrijgen (op soms lange verre De wateromloop pomp ( standkachel ) wordt in werking gesteld en betrekt zijn stroom direct van de accu.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.