donderdag 16 juni 2016

Turbo laten inbouwen

Ook om performance motoren (VAG) te laten bouwen bent u bij ons aan het goede adres! Wilt u uw huidige turbo vervangen? Of wilt u voor het eerst een turbo laten inbouwen ? Wij staan voor iedereen klaar die een turbocharger in voer- of vaartuig wenst.


Ga je een stap verder open dan je blok en monteer scherpe nokken assen, race kleppen, klep schotels, hoge compressie zuigers, ARP blok bouten, ACL lager schalen.

Om je auto meer vermogen te geven en te laten brullen als een leeuw, zijn er verschillende motortuning onderdelen te koop. Turbo upgrade in de planning? Serieuze vermogenswinsten realiseer je na montage van een grotere turbo. Laat de turbo altijd goed afkoelen!


Zie noot bij Dump valves ) De tweede reden, de belangrijkste, is de ontsteking. De programmering van deze is gebaseerd op de turbodruk , waarmee de auto af fabriek wordt gelever met meestal een tolerantie van een 0 . Wij zijn erg gecharmeerd van de turbocharger die veel vermogen uit een relatief kleine motor kan halen, terwijl het inbouwen van de turbocharger relatief weinig ruimte vergt. De krukas nog aanzienlijk meer!

Mijn vraag is wat heb ik nog meer nodig om te turbo normaal te laten werken. Ik heb een Renault Wind 1. V en zou deze graag voorzien van turbo en intercooler. Weet iemand soms adressen waar ik deze ombouw zou kunnen laten doen? Liefst met specialisatie renault, ik heb al verschillende adressen gevonden, maar niet voor Renault. Wij vervangen de turbo van uw auto al vanaf € 45- in ons eigen werkplaats, u krijgt jaar garantie als de turbo door ons vervangen wordt.


Bel voor een prijs opgave voor uw auto! Dat krijg je in België NOOIT legaal verzeker ook al . Start de motor zonder deze aan te laten slaan gedurende seconden tot minuut. Hiermee bouwt u de oliedruk in de motor op.


Berichtdoor mano 22-apr-1 17:25. Tenzij je een compleet blok uit een golf IV kan halen voor weinig is het interessant maar dan nog moet je een heeeeeele boel . Het verschil tussen een turbo en een mechanische compressor is dat een turbo wordt aangedreven door de uitlaatgassen en een compressor door een snaar vanaf de krukas. Beide hebben hun eigen voor en nadelen. De officiële benaming voor een turbocompressor is uitlaatgasturbo.


Daarbij is het nogal logisch als je een turbo laat monteren. Maar net zo belangrijk, af laten koelen.

D PK meer met standaard drijfstangen, krukas, krukaslagers, ect ect, is denk ik vragen om problemen :o. Wel leuk dit soort ontwikkelingen, maar als je het goed wil doen en op volle turbo druk wilt gaan rijden dan zal het gehele blok aangepast moeten . Wat zouden de benodigtheden zijn om een turbo op een benzine motor te plaatsen, zijn er hier mensen die al zoiets hebben gedaan? Zou misschien voor op mijn opel 2. Normaal gezien zal de benzine druk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts