donderdag 18 mei 2017

Awb thermomaster 2hr storing 8

WT van AWB een probleem? Geen terugkoppeling van ventilator naar branderautomaat. Deze storing heeft mogelijk de volgende oorzaken: - De ventilator is defect. Er is slecht contact van de stekker op de ventilator print. Er is geen volt vanuit de branderautomaat.


Ontdek kosteloos en binnen één minuut hoe u de storing kunt verhelpen.

Retour temperatuur hoger. Ik heb storing 0- knipperend. Druk verschil schakelaar doet het wel. Ik weet niet of hij 1 is. Verbranding kanalen schoongemaakt.


Ventilator en brander huis ook schoongemaakt. Was allemaal niet erg vies. Storing blijft terugkomen.

Bij het opvoeren van het toerental komt hij volgens mij de . Mijn AWB is aan vervanging toe, tenminste een maand geleden is ze verkeerd bijgevul en sindsdien geeft ze 0- code. De Gaswacht er bij, die keek minuten. AWB CV vergrendelende storing 1-2. Zij-aanzicht mengventiel.


WT) montagebeugel mengventiel doseerventiel. Sanitairzijdige weerstand. Luchtdrukschakelaar lijkt mij uitgesloten want dan krijg je een 0- storing. Hallo mensen, is er iemand die een lijst van storingscodes heeft?


Misschien zou het helpen om te weten wat hem mankeert. Alvast bedankt, groeten, Rolf. Graag helpen we je bij de oplossing voor dit probleem. Dan, hij gaat regelmatig in storing (1- 8.).


Ook al geeft de handleiding enkele puntjes op wat dit zou kunnen zijn, weet ik niet wat ik hiermee moet doen. Na een simpele reset draait hij wel normaal en reageert terug op de thermostaat. Het huisje is 70m² groot, verwarming en warm water loopt op deze ketel.


Bij aansluiting met ketel uit. Toon de ketel te laten vinden.

Omschrijving: Boiler NTC fout bij gebruik van een externe boiler. Oorzaak: NTC is kapot, of bedrading niet in orde. ThermoMaster VR range 23. Oplossing: Controleer bedrading of vervang NTC.


Onderdeel: Compleet overzicht AWB. Met het toestel dat u gaat plaatsen, installeert u een kwaliteitsprodukt. Ondanks de bekendheid van het. AWB -concept, heeft deze ketel zaken die nieuw voor u zullen zijn.


Lees daarom goed de bijgevoegde instructies. De tijd die u daaraan besteedt, wint u terug bij het installeren. Daarnaast kan een goede uitleg aan de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts