woensdag 30 november 2016

Wifi thermostaat voor vaillant

De vSMART van Vaillant is een slimme, veelzijdige thermostaat voor maximaal comfort. Met de bijbehorende gratis app regelt u gemakkelijk op afstand de juiste temperatuur in huis. Dankzij de WiFi -verbinding kunt u de thermostaat overal draadloos in huis plaatsen.


De slimme thermostaat past de temperatuur automatisch . Elegant design en draadloze wifi verbinding Zelflerende thermostaat die rekening houdt met de buitentemperatuur . Belangrijkste kenmerken.

Moderne witte draadloze thermostaat voor Vaillant cv-ketels . In deze video ontdekt hoe u eenvoudig de vSMART in gebruik kunt nemen door deze te koppelen aan. Op zoek naar Vaillant Thermostaten ? Coolblue: alles voor een glimlach. Kies uit verschillende Vaillant Thermostaten op KIESKEURIG. De vsmart set bestaat uit units.


De installatie gebruiksaanwijzing is karig. Je moet nog wel een (bel) kabeltje kopen voor de aansluiting en een wandcontact doos aanleggen voor zender voeding. Met de moderne witte look en wifi is deze thermostaat overal draadloos in uw woning te plaatsen.

Deze thermostaat is los verkrijgbaar. U hoeft geen abonnement af te sluiten. Geschikt voor elke Vaillant cv-ketel met bus protocol besturing.


Vaillant vSmart slimme thermostaat draadloos met bijbehorende app. Deze regeling is voor vrijwel ieder toestel geschikt. Koop en Verkoop alles voor je Doe-het-zelf en Verbouw klussen op Marktplaats.


Materialen en Gereedschap Kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Mag ik mij voorstellen: Ik ben de vSMART van Vaillant. Het klinkt misschien raar, maar ik heb al meer dan 1jaar ervaring.


Dankzij mijn WiFi -bediening en gebruiksvriendelijke applicatie kunt u thuis uw installatie voor . Creëer uw perfecte comfortzone met evohome Wi-Fi. Vaillant heeft een ruim aanbod van kamerthermostaten waar bij de nieuwste de vSMART thermostaat is welke met een APP en via WiFi te bedienen is. Standaard levert Budgetketel de Calormatic 3bij iedere Vaillant cv-ketel, maar een andere keuze is natuurlijk ook mogelijk. Ik zou graag een nest aansluiten op mijn vaillant ketel ( atmoMAX pro vuw 240) maar ik kom er niet helemaal uit. Nu zie ik op mijn ketel ook klemmen en waar 24v thermostaat bij staat.


Via wifi krijg ik geen verbinding tussen thermostaat en heatlink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts