donderdag 28 december 2017

Loofrekken zelf maken

Uitvoering 1: Traliewerk Weytens – standaard. Weytens plateau bbwo aanhangwagen met traliewerk voorzien in opgepompte toestand OVR aanhangwagens - tandemas Weytens met standaard uitschuifbare loofnetten, voorzien van treksluitingen en Europese verlichting . Loofrekken en Opzetborden. OPZETBORDEN SCHARNIERBAAR 3-ZIJDIGE KIPPER.


OPRIJBALKEN ZIJSCHOT COMBI. Hallo rij al een tijdje rond met een zelf gemaakte aanhanger compleet van hout gemaakt.

LOOFREKKEN OP MAAT GEMAAKT. Zit zelf te denken aan een frame uit staal (of misschien zelfs alu hoekprofielen), en dan platen 4mm betonplex rondom van 153x3om net wat . Afmeting binnenmaten (lxbxh) : 2x 1x cm. Warmbad verzinkt kader 4- zijden afneembaar. Geschikt voor aanhangwagen Master 2x 1cm.


AddThis Sharing Buttons. Stuur naar een vriend(in). Verder zou ik metalen loofrekken nemen en niet zelf houten schotten gaan fabriceren.


Maar goe al die extraatjes maken een aanhanger wel weer een stuk zwaarder.

U zoekt een huif voor uw aanhangwagen? Wij hebben huiven en schuifzeilen voor diverse aanhangwagens in ons assortiment. Bekijk ons aanbod op de website. Bij aanhangwagenconstructeur BRANTA in Aalst kan je je aanhangwagen ook volledig op maat laten maken , dus op de manier, met de afmetingen, met… N. Ik heb zelf gekozen voor een driezijdig kippende Henra, verlaagd chassis, bak 1. Bij mijn nugent is oprijklep wisselen door gewoon klepje een kwestie van pennen los te maken.


Ik zou niks anders meer willen. Op een goede aanhangwagen mag je niet besparen. Elektrische FietsElektrisch Voertuig Gemotoriseerde FietsElektrisch VermogenFiets AanhangwagensRacefiets Fietsen Zelfgemaakt Graven. Aangezien dit door een erkende verdeler moet gebouwd zijn om alle papieren te verkrijgen mocht ik dit gedeelte niet zelf bouwen.


Na vandaag mijn ijzer te zijn gaan halen, direct begonnen met het kader te maken en de dwarsliggers op maat te slijpen. Twins Trailers plateauwagen of kipper, 307x157x7 gegalvaniseerd. Onze oplossingen: Afspraak maken voor werkplaats. Ons advies: Wanneer mijn bandenwissel uitvoeren?


Is mijn voertuig klaar voor de winter? Problemen met het starten? Werkstatt WerkzeugeSchrankPraktischSpeichereinheitenSpeicherideenSchließfach SchreinereieinrichtungGaragenstauraum .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts