dinsdag 30 oktober 2018

Campingstekker nederland

Voor 22:bestel morgen in huis! De campingstekker die het meest gebruikt wordt op de campings in Europa voor de stroomvoorziening in je caravan, camper of tent is de blauwe CEE stekker. Een CEE campingstekker , een Franse camping stekker , verlengsnoeren, of ampère, de eerste jaren dan ik ging kamperen was ik vaak in de war en.


Want welke campingstekker en of welk camping verlengsnoer heb je nu eigenlijk echt nodig op de camping in Nederland , Frankrijk, Zwitserland of een . Bestel direct uit het grootste aanbod CEE stekkers in onze webshop.

Campingstekker goedkoop online kopen. De blauwe CEE campingstekker is de standaard op de Europese campings. Dat is voor mij de enige campingstekker want die is veilig, waterdicht en gezekerd. Meer weten over deze cookies?


Lees dan voor meer informatie verder op anwb. Akkoor ik accepteer cookies. Een CEE stekker wordt daarnaast vaak gebruikt op de camping. De slimme stekker wordt ook steeds populairder.

Met deze stekker kan het energieverbruik gemeten worden. Alleen geschikt voor Nederland. Welke stekkers en stopcontacten in Duitsland?


In Duitsland worden stopcontacten van type F gebruikt. Bekijk de volgende afbeeldingen. Als je in Nederland woont heb je geen reisstekker nodig in Duitsland. Jouw apparaten met stekker C en stekker F passen.


Stopcontacten type F worden gebruikt in . Hier wil ik vervolgens een verlengsnoer aanzetten. Universele campingstekker met geaarde rubberen stekker 230V nu verkrijgbaar bij Groepenkastbestellen. Heb je een vraag over onze producten? Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van miljoen producten bij 10.


Het was de bekende blauwe campingstekker die alle caravangebruikers wel kennen. Bijzonder aan dit exemplaar was dat een normaal stopcontact in deze stekker. Deze verloopstekkers zijn in Nederland moeilijk te vinden. We gebruiken al jaren naar volle .

Deens stopcontact en Deense stekker. De Deense standaard voor stekkers wordt alleen gebruikt in Denemarken. De stekkers hebben drie pinnen, twee zoals in Nederland en België . Bese forumleden, Ik ben een beginnende camperaar, sterker nog ik ben nog nooit op een camping geweest. Ik wil dit desondanks wel gaan doen met mijn onlangs aangeschafte camper. Nu heb ik een vraag: Welke electrastekker heb ik nodig om aansluiting te krijgen op een electrapaal op een camping?


Aan de paal betekent niet automatisch een stabiele 2Volt zoals we in Nederland gewend zijn. In Nederland ziet de overheid erop toe dat de elektriciteitswet wordt nageleefd. Aan het ene uiteinde van het snoer moet een CEE-stekker en aan het andere uiteinde een CEE-contrastekker zitten.


Beetje last minute vraag want ik ga morgen weg. Vraag van Bob Wolring uit Oosterblokker: Ik twijfel wat de handigste steker voor de stroomkabel van mijn caravan is. Ik kampeer in Nederland , België en Frankrijk.


Voor de meeste campings is een CEE stekker handig, maar vaak is er een gewone stekker nodig. Natuurlijk is voor beide soorten stekkers een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts