vrijdag 12 oktober 2018

Norit capsules witte tanden

Ik heb een doosje Norit capsules gekocht, hiervan gedurende een maand elke week een opengebroken in een kommetje, een vochtige tandenborstel er in gedoopt, mijn timer op minuten gezet en vervolgens mijn tanden hiermee gepoetst tot het alarm afging en mijn gebit eruit zag als dat van een ork. Ik had al over geactiveerde steenkool gelezen, maar … al wat je leest, hoeft niet waar te zijn … en wat als ik voorgoed zwarte tanden zou hebben? Mijn tanden zijn lekker wit.


Je kan het kopen in de apotheker, de drogist, bij De Tuinen, maar ook online norit tabletten. Toch weet een medewerker wel iets wat mij kan helpen: Norit -pillen – je kent ze wel, die units tegen diarree.

Amerikaanse Hearst-collega Lauren Valenti probeert álles voor wittere tanden. Opgroeien zonder een beugel te hoeven, voelde fantastisch. Terwijl andere kinderen met een stuk metaal in hun mond rondliepen, straalden mijn witte pareltjes. Het houden van mijn witte lach werd een prioriteit, tot ik . Waar commerciele tandenbleekmiddelen schadelijk en prijzig kunnen zijn, zijn er veel methodes om thuis veilig aan de slag te gaan om je tanden witter te maken!


Neem een capsule actieve kool en breek het open boven je tandenborstel of direct in je mond (het geeft snel vlekken dus wees voorzichtig). In principe heb je niet veel nodig, maar mocht je sneller resultaat willen zien dan kun je altijd nog wat extra actieve kool (maak gewoon een Norit capsule open) over je zwarte tandpasta strooien.

Dat is wel een geklieder, dus ik ben blij dat Beverly Hills Formula het gewoon kant-en-klaar voor ons in een . Beste Girlsceners, Iemand die ik ken bleekt haar tanden met houtskool, maar ze is inmiddels verhuisd en het is niet echt een hele goede bekende ofzo. Haar tanden waren echt best wel wit enzo en ik wil dat ook doen, maar hoe werkt dat? Is dat niet zoiets als Norit ? Onlangs lazen wij dat je van poetsen met kurkuma wittere tanden krijgt. Nu houden wij wel van een test en is een stralende glimlach natuurlijk nooit weg.


We pakten dus snel het kurkumapoeder erbij en probeerden het uit! Het recept dat wij probeerden was: – eetlepel kokosolie – theelepel . Activated Charcoal ml. Mooi verzorgde, gladde tanden en een stralende glimlach? Komt voor elkaar met dit 1 natuurlijke poeder (g) van Pro Teeth Whitening Co. Een natuurlijk product, dat de darmperistaltiek herstelt.


Schaam je je echt voor je verkleurde, gele tanden? Of ontbloot je je tanden niet graag als je glimlacht? Iedereen droomt van een stralend wit gebit.


Witte tanden maken niet alleen je glimlach mooier, maar dragen ook bij aan een aantrekkelijke uitstraling.

Misschien denk je dus wel dat het eens tijd is om . Stiekem willen we allemaal wel iets wittere tanden , maar geven er liever niet teveel geld aan uit. Marie Claire US heeft dé oplossing om je geelgekleurde tanden weer te laten stralen. En nee, je hebt er geen dure artikelen of behandelingen voor nodig.


Het klinkt gek, maar door middel van houtskool zien je . Prachtig witte tanden , zonder dure ingreep! Dit doen ze door bijvoorbeeld Norit capsules open te breken en het poeder hieruit te gebruiken voor het poetsen van de tanden. Sommige mensen blijken weldegelijk wittere tanden te krijgen van het poetsen met actieve kool terwijl bij anderen geen verbetering te zien is. Naar verluid is het vooral . Het komt niet alleen maar door eten en drinken, ook door andere factoren.


Hieronder vind u een aantal belangrijke factoren op een rijtje: Witte tanden. Tanden poetsen met : - Maagzout - Houtskool poeder ( norit ) verkrijgbaar bij de apotheek - Citroen zuur - Keukenzout - Siwak takje. Ontdek en bewaar ideeën over Witte tanden op Pinterest. Meer ideeën over Witte tanden tips, Witte tanden remedies en Tanden.


Video Description: Enjoy the video ! Hoi ik ben Noah Triesscheijn en ben mega makeup en beauty verslaafd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts