maandag 26 september 2016

Tekst op hout diy

In deze tutorial zie je hoe je een tekst kan maken op een bord of canvas. Want hoe leuk is het om jouw. Zelf een foto op hout maken? Wij laten u zien hoe u dit kan doen. Ze zijn momenteel helemaal hip en hot.


Je hebt ze vast wel een keer voorbij zien komen, de zogenaamde tekstborden.

Je kan ze kant en klaar bestellen. Vaak is dit een plank hout of canvasbord in combinatie met een vinylsticker. Die zij er voor je opplakken, of per brievenbuspost verstuurd wordt zodat je . Een leuke diy voor tekst op hout.


Gave tekstborden voor in je interieur met diepzinnige spreuken of leuke teksten. Supermakkelijk en supergoedkoop! In deze DIY leg ik je uit hoe je dit doet en heb ik nog meer leuke ideeën.


Deze pin is ontdekt door Marieke Post.

Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Toen ik van de week een mood board aan het maken was voor ons nieuwe huis, haalde ik een leuk bordje voor aan de muur van de Leen Bakker site af. Een klein bordje met tekst erop. Ik had hem in mijn moodboard alleen wat groter gezet dan hij in het echt was, maar ik vond het zo leuk staan. En echt makkelijker dan je zou denken!


Voor allebei de jongens heb ik een naambordje gemaakt op hout , in een baseball-lettertype. Je kunt dit met allerlei soorten tekst en plaatjes doen en in dit artikel leg ik uit hoe. Eigen teksten wrijven op hout ? Dit stond al hééél lang op mijn to-do-lijstje. Op de een of andere manier heb ik altijd te veel ideeën, en kom ik aan de meeste niet toe. En dat was ook het geval bij dit.


Ik heb er ooit eens op een blog over gelezen. Helaas weet ik niet meer wáár, blog-land is ook zó groot! Tijd voor een leuke DIY ! Foto of tekst in spiegelbeeld afgedrukt op papier. Bij personen maakt hoeft dit niet persé maar Dex (de baby op de foto), heeft een shirtje aan met een tekst erop.


Gebruik je een afbeelding met tekst ? Let er dan wel op dat je de afbeelding moet spiegelen.

Met tonerinkt en gesso is het heel eenvoudig. Gel Medium kun je bij een verf- of hobbywinkel kopen. Volg het stappenplan en dan maak je de mooiste tekstborden. Hoe maak je van een dienblaadje (of plankje hout ) een naambord voor jouw huis ? Met jouw nummer en de namen van jouw gezinsleden? Zo simpel, zo goedkoop en toch zo stijlvol.


Jij kan het ook eenvoudig ZELFMAKEN en ik laat je zien hoe! Bekijk deze video of scroll door . Door Monique – Deze DIY staat al heel lang op het lijstje van Ramona, afgelopen maandag reisde ik dan ook naar Brabant af om samen met haar dit panelen bord te maken, met quotes die helemaal bij haar passen. Een super gepersonaliseerde creatie waar ik stiekem een beetje jaloers op ben. Vandaag heb ik voor jullie een leuke DIY , namelijk een quote op hout. Het is trouwens leuk om een personal quote te gebruiken, dit maakt de DIY nog meer authentiek!


Bij preview kan je de quote ingeven en zie je meteen de tekst in verschillende lettertypes verschijnen. Een DIY staat op mijn blog Homemade by Joke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts