dinsdag 13 september 2016

Opentherm remeha avanta

Celcia 1 of een power stealing-thermostaat worden aange- sloten, zie par. Ik kan namelijk nergens. Je kunt er dus een opentherm thermostaat op aansluiten. Meer resultaten van gathering.


Voor het warme water beschikt deze ketel over een.

Dit houdt in dat je de . Aquanta, Ja, en Ja, en 8. Avanta , Ja, en Ja, en 4. Dank u voor de aanschaf van dit apparaat. Lees deze handleiding zorgvuldig door voordat u het product gebruikt en bewaar deze op een veilige plaats voor toekomstig gebruik. Om te zorgen voor een voortdurende veilige en goede werking, raden wij aan het product regelmatig te laten onderhou den.


Maar welke thermostaat is nu werkelijk “slim” en.

Aansluiten vorstbeveiliging. OpenTherm modulerend worden geregeld met een. In onderstaande lijst staat een overzicht met toepasbare ketels: -Itho: Kli -Max en Kli-Max2. Hallo, Alvorens ik mijn vraag ga stellen heb ik uiteraard eerst de zoekfunctie gebruikt om een antwoord te vinden maar tevergeefs.


Ik gebruik in een installatie een Theben Opentherm gateway i. Natuurlijk wordt er ook sanitair water gebruikt en volgens Theben hoef je bij deze ketel . Misschien moet je dit topic eens doorlezen. Open Therm Smart Power gevoed. Bij Loodgietersbedrijf van Petersen uit Moordrecht vindt u een.


Productgroep, CV Ketels. Check hier of jouw cv-ketel ook compatibel is voor deze slimme wifi-thermostaat, welk communicatieprotocol jouw cv-ketel gebruikt en welke aansluitingen je nodig hebt. Coolblue: alles voor een glimlach.


Bij Installatiebedrijf Dieters uit Eindhoven vindt u een uitgebreid assortiment. De Remeha qSense is een duidelijke en simpel te bedienen kamerthermostaat. De qSense maakt gebruik van een modulerend protocol voor een optimaal comfort en minimale stookkosten.


De qSense is voorzien van een helder verlicht display en wordt voorzien van stroom via het thermostaatdraad.

Bij GUNST Warmtetechniek uit Den Haag vindt u een uitgebreid. Bij Ten Dam Verwarmingstechniek uit Purmerend vindt u een. Hoogste verwarmingsrendement: HR 107. Handig voor als u zelf installeert. Op mijn Remeha iSense thermostaat moest ik nog een instelling veranderen, code .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts