vrijdag 17 augustus 2018

Remeha wifi

Als de WiFi verbinding wegvalt kan ik dan nog wel de temperatuur veranderen? Ja, als de WiFi verbinding wegvalt kun je de eTwist thermostaat gebruiken. Hier zijn alle functies, zoals bijvoorbeeld het klokprogramma, beschikbaar. Welke aansluiting is nodig?


De verbinding komt tot stand door middel van GPRS-technologie via het mobiele netwerk van . Alle typen sanitair vind je op BESLIST.

Kies alle topmerken en profiteer van de laagste prijs! Prijzen vergelijk vanaf € 1850. Op deze manier kun je dus via wifi die iSense input sturen zonder dat je een arduino of rasperry nodig hebt. Af en toe lukt het , maar daarna valt a. Al deze reviews moeten volgens mij wel fake zijn want dit is echt de slechtste thermostaat ooit.


Zit een hele slechte ontvanger in, zelfs de monteurs van Feenstra zeggen het zelf als ze met hun gsm door het huis lopen en constateren dat de Wifi een uitstekende verbinding heeft. Om je zo goed mogelijk op weg te helpen met je. Ik kan de gegevens uitlezen maar de temperatuur nog niet aanpassen.

Coolblue: alles voor een glimlach. Nu extra voordelig bij Saniglow. De thermostaat, die oogt als een luxe variant van de iSense, heeft een ingebouwde Wifi -module, die bij het wegvallen van de verbinding terugvalt op het ingestelde klokprogramma. De verwarming instellen en aanpassen wanneer het u uitkomt! Door het aansluiten van de gateway werkt de eTwist met een OpenTherm protocol op alle type OpenTherm cv-ketels.


En door middel van de WiFi verbinding is het mogelijk om uw . In de verwarmingswereld. Remeha eTwist thermostaat en handige eTwist app regelt u in een handomdraai de temperatuur. Snel, eenvoudig en intuïtief, waar u ook bent.


Ideaal voor wanneer de dag een keer anders loopt dan gepland. Door de ingebouwde wifi -module kan u met de gratis Remeha thermostaat app uw instellingen op elke gewenste plek aanpassen. Daarnaast kan u hiermee verschillende functies activeren. Kies nu voor de slimme thermostaat Remeha. Toepasbaar op alle Remeha cv-ketels - Toepasbaar op . Ik wil wat parameters van mijn cv ketel tzerra 28c plus aanpassen.


Dit gaat niet via mijn thermostaat deze is te oud dus ik wil het met de app doen. Maar dit kan volgens mij niet draadloos want er zit geen wifi of bluetooth op deze ketel volgens mij.

Het enige wat er op zit is een heel smalle netwerk connector . Snel, gemakkelijk en intuïtief, waar je ook bent. Deze cv-ketel scoort erg hoog op energiezuinigheid bij verwarming, namelijk een 4. Ook wordt het comfort warm water goed beoordeeld. Bovendien is ook het merk Remeha als hoogste gewaardeerd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts