donderdag 15 maart 2018

Cv zelfstandig werkend kok

Bekijk online de CV vacatures als zelfstandig werkend kok op de grootste vacaturebank van Nederland. Download het cv voorbeeld kok als Word bestand dat je direct kunt aanpassen aan jouw eigen situatie. Het zijn een paar stappen en.


Een andere baan kan je ook ervaringen hebben geleverd die je goed als kok en als zelfstandig werkend kok kunt gebruiken in de keuken. CV database van Nederland.

Samenvatting Betrouwbare, energieke kok die een uitstekende reputatie heeft bij zijn klanten en beschikt . GRATIS DOWNLOAD - sollicitatiebrief zelfstandig werkend kok direct downloaden en gebruiken. Beschik jij over de capaciteiten om als zelfstandige kok aan de slag te gaan? Bekijk dan hier alle zelfstandig werkend kok vacatures en solliciteer direct. Kok ( zelfstandig werkend ). Zelfstandig Werkend Kok Vacatures beschikbaar in Amsterdam op Indeed.


Persoonlijke toelichting Mijn naam is Peggy Liebrechts.

Zoals u kunt zien heb ik veel ervaring en ben ik prestatiegericht. Ik kan zowel in teamverband als zelfstandig functioneren. Graag wil ik mijn motivatie en bijgevoegd c. Als kanttekening wil ik plaatsen dat leeftijd noch . Als zelfstandig werkend kok ben je verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van de keukenwerkzaamheden.


Maar natuurlijk bereid je ook zelfstandig gerechten. Want koken, daar ligt toch jouw passie! Je zorgt dat het eten mooi op de borden . Twee jaar geleden heb ik mijn mbo opleiding zelfstandig werkende kok afgerond en ben ik daarna gaan werken als keukenhulp in de hoop snel promotie te maken. Dit was helaas niet mogelijk en dus ben ik vanuit deze positie verder gaan zoeken naar de functie die wel bij mij past. Daarbij kwam ik uw vacature tegen.


Geboorte plaats: Oudenbosch. Nationaliteit: Nederlands. Docent 2e graad Consumptieve techniek HBO. Functieprofiel zzp- kok.

Je hebt liefde voor het vak, bent gastvrij en vindt het leuk om contact te hebben en maken met de mensen voor wie je kookt. Enthousiaste zelfstandig werkende kok op een gaaf event! Voor diverse horeca locaties in Keukenhof in Lisse zoeken wij zelfstandig werkend koks.


Burgerlijke staat : Ongehuwd. Havo-diploma, Horizon College te Alkmaar. Patisserie-opleiding, 16- daags. Diploma Leermeester, SVH. Ben jij dé enthousiaste en gepassioneerde zelfstandig werkend kok die bij ons de wereld op de kaart komt zetten?


Als Mark enthousiast is over jouw CV , dan nodigt hij je binnenkort graag uit voor een nadere . Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Jij bent verantwoordelijk voor je eigen afdeling in de keuken en rapporteert aan de Chef- Kok en de Sous Chef. Reageer niet via deze site maar stuur uw motivatiebrief voorzien van CV o. Om het team compleet te maken zijn wij op zoek naar een zelfstandig werkende kok (niveau 3) met alle bijbehorende kwalificaties. Vergeet niet om onderaan het formulier een pasfoto en cv bij te voegen. Vervolgens vult het aanmeldformulier zich automatisch met de gegevens uit jouw CV.


Controleer vervolgens of jouw gegevens correct zijn ingevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts