vrijdag 30 maart 2018

Keukenboiler lekt aan onderkant

Hoe komt het dat mijn elektrische boiler gaat lekken. Uitleg van Loodgietergevonden. Gebruik het diagram om het recht om te helpen. Managed om de bron van uw lekkende vinden?


Ik woon al weer bijna jaar in dit huurhuis met voor de warmwatervoorziening een boiler.

Vandaag bemerkte ik dat er water druppelt vanaf de onderkant. Toen ik eronder keek zag ik dat de onderkant een gaatje heeft. Betekent dit dat er een nieuwe moet . Ik heb een elektrische boiler en die lekt plots aan de onderkant (aan het deksel van het verwarmingselement), ook ben ik per ongeluk aan het overdrukventiel geweest en nu stroomt daar koud water uit.


Weet iemand raad hiermee? We hebben ruim een half jaar een nieuwe keuken. Door erkende keukenboer aangelegd.

Met nieuwe close in boiler (Daalderop, liter) en nieuw. Meer resultaten van forum. Het is al weer even geleden dat de laatste reactie geplaatst is met betrekking tot lekkage van de Plieger Magnum (en daarmee verband houdende waterschade). Nadat bij ons ook de keuken blank stond en de oorzaak gevonden werd bij de fors lekkende keukenboiler in een van de keukenkastjes, ben ik . De boiler is bovenaan (!) beginnen lekken , vuile lekken (roest?). Hoe het ding bovenaan kan lekken is mij een . Onze loodgieters worden aan strenge eisen gecontroleerd en door onze klanten als zeer goed beoordeeld.


Gedetailleerde omschrijving: Ik zoek iemand die mijn lekkende boiler (vanuit de onderkant druppelt water) kan repareren, zie voorbeeld foto. Merk: Inventum, Type RPV51. Lekt uw warmwaterboiler aan de onderkant ? Een lekkende warmwaterboiler is heel vervelend. Indien de elektrische warmwaterboiler onderaan lekt dan hoeft dit echter niet te betekenen dat de warmwaterboiler defect is.


Elke boiler is voorzien van een overdrukventiel. Wanneer de druk hoger wordt dan bar dan lekt dit . Dag allemaal, Een loodgietersbedrijfje installeerde jaar geleden een elektrisch boilertje voor het warm water in de keuken.

Enige tijd geleden merkten we dat er water uit de boiler in de keukenkast loopt. We veronderstellen dat dit sowieso onder garantie valt vermits we het product nog geen twee jaar . Dit situeert zich aan de invoer van de ringverwarming, daar deze aan de boiler is aangesloten. Telkens werd de onderkant van de buis( ringverwarming) nat en kwam er druppelsgewijs water uit.


Ik vermoed dat het hier een afdichtingsprobleem betreft daar de buis als enige . Last van water in jouw verwarmingsketel? Deze tips kunnen je helpen om de lekkage probleem op te sporen. Een toilet blijft doorlopen, een ander verliest water langs de bril bij het doorspoelen. De kraan in de keuken lekt langs de onderkant bij gebruik. Itho Daalderop heeft de Close-in Compact liter plintboiler al een aantal jaren in het programma.


Bekijk hier hoe u zelf de lekkage kunt opsporen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts