maandag 26 oktober 2015

Evian spray etos

Ook is de spray geschikt om de huid van je baby te reinigen dankzij de neutrale PH-en mineralenbalans. De spray is geschikt voor de gevoelige huid. Evian Brumisateur Facial Spray 1ml. Hier wordt het water op natuurlijke wijze gefilterd en krijgt het haar unieke minerale samenstelling. Ik dacht namelijk zelf bij de etos , maar daar kan ik het niet vinden!


Wist je dat zelf je make up beter blijft zitten als je na het aanbrengen van je make up een klein beetje evian verstuift over je gezicht.

Heeft deze recensie je geholpen? Waar: Etos , Sephora of online. Als dat zo is, ben ik er zeker van dat ik die Facial Spray nodig heb omdat ik een zeer droge huid heb.


De fles ziet er zeer mooi uit. Naast dat de nevel een heerlijke verkoelende werking heeft op zomerse dagen of andere . Dat het dan langer blijft zitten en het door deze spray een stuk natuurlijker uit gaat zien. Op de foto zie je ook de MAC Charged water skin hydrating mist en de Fix Rose, beide producten waren tijdelijk verkrijgbaar en momenteel niet meer te koop bij de MAC verkooppunten.


Ik kocht hem altijd bij Etos , maar nu is hij opeens uit het assortiment! Ik vroeg me af wie dat als fixeermiddel gebruikt voor make up, het schijnt wel goed te werken.

Weet iemand waar ik deze spray nog meer kan kopen of weet iemand een vergelijkbaar product van een ander merk? Voor 19u besteld , morgen in huis! Viata, jouw online apotheek.


Maakt de spieren soepel en bevordert de doorbloeding. Tijdens het gebruik heeft de Kruidvat Warmtespray eerst een verkoelende werking, die zorgt voor een aangename verzachting. Daarna wordt de behandelde plek warm.


Zo bevordert de spray de doorbloeding. Ik zou juist weer denken dat dat opwekkend is, maar blijkbaar is ook munt kalmerend (voor de huid dan) en hydraterend. Ik word niet heel kalm, maar juist heel wakker van deze mist. Dat vind ik heerlijk, want een . Zo kom je strkas hip en stralend de warme zomer door!


Die evian spray heb ik ook lang naar gezocht, maar uiteindelijk bij de etos gekocht (staat bij de gezichtsproducten). Als je meer krullen wilt moet je er vantevoren mousse in doen of curl activator (in je natte haar). Watermist Wat je ook kan doen is een lichte spritz met wat water over je cosmetica aanbrengen. Gebruik hiervoor geen plantenspuit, maar echt een speciale flacon om water heel licht te spuiten, zoals bijvoorbeeld evian spray. Dit wordt ook altijd bij bruidsmake up als laatste stap gedaan, dit fixeert de make . Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden.


U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw . Ik kreeg een mail van Danish Skincare of ik het leuk vond om wat te testen.

Ben ik om, ga ik voor de Denen? Wat zegt Danish Skin Care over hun producten? Wil je echt goed voor je. Ik hoorde veel positiefs over de fixing spray van Etos dus tijdens een middagje shoppen belandde deze in mijn mandje.


Het poederige effect is na gebruik verdwenen. Drogisterijen zoals Etos , DA en Kruidvat. Deze compacte stick is gemakkelijk mee te nemen en met de handige draaiapplicator, heb je geen . Clinique Protection stick SPF 35. Last but not least … Omdat mijn Nyx fixing spray bijna op is bracht ik nog de limited edition fixing spray van Etos mee naar huis. Niet dat ik een grote kokos fan ben, maar alweer, die verpakking.


Steeds meer merken van water komen met een spay om je (make-up) mee op te frissen. Het is lekker als verkoeling in de zomer, maar ook in de winter kan dit erg fijn zijn. Je kunt het na het make-uppen op sprayen en het ziet er mooier en minder poederig uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts