vrijdag 30 oktober 2015

Problemen met waterpomp

Leer hoe je vroege symptomen van schade opspoort bij waterpompen , hoe je het probleem oplost en wanneer je de waterpomp moet vervangen. Wij komen regelmatig tegen dat de zelfaanzuigende pomp (zoals de beregeningspomp en hydrofoorpomp) problemen heeft met het aanzuigen van water. In vrijwel alle gevallen gaat het hierbij om het aanzuigen van water uit een bron of put van enkele meters diep.


Hoewel er vaak wordt gedacht dat het . Mijn KSB Multi Eco waterpomp gekoppeld aan mijn grondwaterput valt regelmatig uit, rood signaal.

Telkens moet ik opstarten met op de rode knop te drukken om de pomp weer op gang te krijgen. Waterpomp - pumpcontrol probleem? EKgVwFfDVergelijkbaar feb. Geüpload door Koepee KSB-pomp multi-eco valt uit: wat is het probleem ? Enkel na een lange periode dat de pomp stil staat heb je waarschijnlijk problemen. Dan zou de pumpcontrole opnieuw moeten uitvallen.


Hieruit blijkt dat de zuigleiding nog steeds niet 1 dicht is.

Als je bv een buitenkraantje in het water houd (bv emmer) zal je ook zien dat er lucht meekomt. U mag de pomp ook eens . Net in het weekend gaat hier de waterpomp kapot. Ik hoop dat iemand me een aanwijzing kan geven wat het probleem kan zijn.


En normaal gesproken loopt het water dan niet terug via de pomp, moet ik de . Ik heb er ook nog mee gereden, maar toen is de pakking gesmolten, waardoor de kvs bij de bougie is gekomen en dus niet meer . Wij hebben een tweetal jaar geleden een burgerhuis gekocht met verouderde, maar perfect werkende cv. Alleen maakt de waterpomp nogal veel lawaai. Hallo, ik heb na de winter ineens een vreemd probleem met de drinkwaterpomp. Deze heb ik nu vervangen. Voor de winter had ik de drinkwatertank leeggepompt en de stroom er af gezet.


Gisteren bij de boot de tank weer gevuld en de stroom er weer op. Er komt nu bij het openen van de kraan net als altijd prima water uit de kraan. Ik heb al meer dan jaar een waterpomp waarmee ik grondwater opzuig.


Dit heeft altijd goed gewerkt. Uw motor moet gekoeld worden, en daarom moet er water door de radiator circuleren om het gehele koelcircuit te voeden.

Ik heb een probleem met mijn waterpomp Grundfos MQ3-35. Dit koelproces wordt gestart door de waterpomp , een auto-onderdeel dat gewoonlijk niet erg vaak vervangen wordt. Maar de pomp zelf bestaat uit veel delen die tot problemen kunnen leiden. Het koelsysteem bestaat hoofdzakelijk uit de ruimte tussen cilinders en . De motor van uw auto moet gekoeld worden.


Terwijl de pomp zelf vaak niet vervangen hoeft te worden zijn het voornamelijk de onderdelen die tot veel problemen kunnen leiden. Is de waterpomp voorzien van een pakking of dichtingsring, dan mag je geen dichtingsmiddel aanbrengen. Gebruik dat alleen als de fabrikant dat aangeeft. Verkeerd gebruik kan leiden tot problemen met de bevestiging van de waterpomp en lekkage. Zijn er al Yeti-rijders waarvan de distributieketting is vervangen na de terugroepactie, die nu problemen hebben met een defecte waterpomp ? Jouw waterpomp is een drukpomp, Zodra er ergens druk wegvalt gaat de pomp lopen.


Dus open de kraan en de pomp gaat inderdaad lopen omdat de druk wegvalt. Je geeft zelf al aan dat het probleem. Ik raak een beetje verward. Temperatuur liep niet op, ventilator sprong na een minuut of wat aan en stopte niet.


Ik had problemen met mijn koeling. Hij liep onrustig en stotterde met name stationair. In dit geval: de waterpomp is defect. Als de waterpomp na het inschakelen van de waterkraan geen water aanvoert, is dat voor de rest van de reis erg lastig. Neem daarom altijd een reservedompelpomp mee.


In deze aflevering komt de vervanging van de veel gemonteerde dompelwaterpomp aan de orde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts