maandag 22 februari 2016

Autoglym ervaringen

Hij verwees me echter door naar een behandeling van autoglym. Ook na verloop van tijd? Hallo, Ik heb een vraagje, (ben helemaal ammateur op dit gebied) Was en poets met autoglym (bodywork shampoo conditioner en srp) en daarna gaat er.


Ik poets nog steeds met de witte autoglym ideaal je kunt er over je ramen en lampen alles mee zonder dat het vetstrepen achterlaat. Alleen wanneer je zwarte lijsten hebt dien je die ff schoon te maken verder super.

Verder heb ik ookwel vaker met sonax gepoetst ben ik ook erg tevreden over. Autoglym is naar wat ik hoor erg goed. Meguiars is een merk wat door velen de hemel wordt ingeprezen. Ikzelf vind dat het niet beter is dan andere detail- merken. Diamondbrite heb ik enkel nog maar van gehoor geen ervaring mee.


Poets spullen die ik zocht met snelle levering. Prijs kan scherper daar ik later de producten goedkoper aangeboden zag zie bijvoorbeeld de winkel winparts. Informatie op de website.

Ik had een mail gestuurd naar een Brezan zaak in België met de vraag of ze Meguiars verkochten. Heeft iemand ervaring met poetsmiddelen van dit merk? Coupe, 2CI A-code automatic. Dit kan ook erg goed met gewone Dreft ! Deze Pre-clean heeft zoals gezegd een ontvettende werking en breekt de auto beschermingslaag af ! Waarom zou je dit willen hoor ik je denken: om het simpele feit dat je dan echt helemaal op de . Gewoon keer per kwartaal doen en het onderhoud blijft een makkie. Ben altijd al fan van Maguiars geweest, maar heb autoglym gekocht omdat ik nog nooit vloeibare wax van meguiars gevonden had.


Vandaag heb ik bij WWHQ mijn pot High Definition wax opgehaalt. Nou valt mij op dat de padjes die erin zitten vochtig aanvoelen. Het is een echte coating die goed beschermt, met veel betere eigenschappen dan bijvoorbeeld onze ervaringen met Nanolex. It is made for the painted areas only and not for textured or flat black surfaces.


This is a product for finishes that see a lot of everyday use yet produces a show car luster year round. I highly recommend their car wash too. Personal Car Care Products is een WebwinkelKeur lid.


KiyOh uitgangspunten: Alle klanten mogen beoordelen . Ze vullen de swirls van de wasstraat, geven glans en bescherming.

Meguiars heeft er een heel gamma aan producten voor alsook instructievideos en stappenplannen. Ik sprak ook in een van hun verkooppunten met . Daarna blackfrost beginne gebruike dus nu int kort nog is stripper testen, maar die bleef naar mijn eerste ervaring goed lang hangen! Op dit moment heb ik: een tuinslang, hogedrukreiniger, een paar emmers en natuurlijk shampoo van den euroshop:D (ik denk autoglym ?) De moto staat . Wil het gaan gebruiken tegen kleine. Zit in een grote zwarte bus.


Is een spray dus, lijkt me . Iemand ervaring met dit product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts