maandag 1 februari 2016

Vaillant opentherm activeren

Menu instellingen voor het veranderen van de KT settings. Eerst in menu dnaar en opslaan om in. Het schijnt dat dat zuiniger stoken is. Cookies accepteren en doorgaan Cookies weigeren.


Hoe je die moet aansluiten kan ik je niet vertellen helaas. Voor ik dingen de vernieling in help even een.

Bijvoorbeeld: als een aanwezigheidsmelder contact maakt, kan aan de iSense het commando gegeven worden om het dagprogramma te activeren. Om de volledige functionaliteit van de Anna te benutten zou ik de Anna aansluiten op klem A en B. Nadat u dit heeft gedaan, dan moet opentherm van de ketel geactiveerd worden. Volg het filmpje om opentherm te activeren. Als opentherm is geactiveerd dan . Heb de aansluitingen op de E-bus een keer omgewisseld alhoewel Honeywell zegt dat de aansluiting niet poolgevoelig is.


Moet er in het service menu van de ketel iets aangezet worden wat het Open Therm protocol activeert ? Koppelen stelt andere apparaten in staat om zich te verbinden met de Internetbridge.

Indien geen USB- ingang vrij is. Geef de registratiekaart aan de klant. Cray Het spreekt voor zich dat ik (los van de reden) toch verkies om de ketel modulerend te laten werken. Helaas is er weinig keuze, zijn de geboden programma's. Geschreven door Verbouwerin de rubriek: Centrale verwarming.


TYPE KETEL baar klemmen baar stroom klemmen baar klemmen baar klemmen. Vaillant -installatie voltooid. Hoe kan ik het fabrieksprogramma van de thermostaat weer activeren ? Volgens mijn instructieboekje ondersteund de ketel dit protocol maar moet je dit wel handmatig activeren. Dit had ik ook aan de monteur laten weten, maar was volgens hem niet aan de orde.


OpenTherm , of toch maar niet? Dit heb ik uiteindelijk met wat toetsencombinaties aan de gang gekregen, echter miste ik vervolgens . U kunt kiezen voor een dagklok of een weekklok. De dagklok heeft het gemak dat u met één instelling iedere dag op een vast moment de Comfortstand kunt activeren , zodat uw woning comfortabel warm is wanneer u opstaat of thuiskomt. Wanneer de thermostaat in de Antivorststand staat, is deze klokfunctie tijdelijk. Ik moet mijn ketel activeren voor opentherm.


Voor vloerverwarming is bij levering geen aansluitmogelijkheid voor een aanlegthermostaat beschikbaar. Attentie: geen netspanning.

Activeer het testprogramma P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts