vrijdag 19 februari 2016

Ontluchtingsnippel afgebroken

Was hij al wel los en is hij tijdens het ontluchten afgebroken ? Of zit hij uberhaupt muurvast? Wat nog wel eens wil helpen is er een torx bitje in slaan dat klein genoeg is om het schroefdraad niet te beschadigen en groot genoeg om nog wat kracht te kunnen zetten. Bekijk ook mijn website en blog . Meer resultaten van volvolvo.


Techniek, vragen en antwoorden.

Als ik nu hard rem slippen alletwee de voorwielen alleen rechts slipt eerder dan links. Ik kan de nippel niet uitdraaien met een . Ontluchtingsnippel eruit krijgen. Op mijn 4pots klauwen heb ik het voor elkaar gekregen van de ontluchtinsnippels af te breken. Ik was aan het ontluchten toen het gebeurde.


Is een gebroken ontluchtingsnippel een afkeurpunt voor de APK? De actuele regelgeving geeft aan dat een personenauto moet zijn voorzien van een reminrichting waarvan de onderdelen niet zijn beschadig gescheurd of afgebroken. Als er dus een afgebroken ontluchtingsnippel op een personenauto zit betekent dit . Guys, girls, rem-ontluchtingsnippel (LV) ging goe vloeistof helder en weer dichtdraaien, maar nippel (RV) brak af.

En zijn die nippels los te koop? Helaas mannen mijn vraag is niet k specifiek dus staat hij hier. Honda cm-4met een enkele schijfrem voor.


Helaas is de ontluchtingsnippel helemaal afgebroken. Er steekt geen mm meer . Schroefgraad zit er dus nog helemaal in en lekt dus (nog) niet. Heeft iemand een goede tip om dit zonder teveel rommel op te lossen. Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van een afgebroken ontluchtingsnippel op de remklauw? Ik kreeg al de tip om dat te doen met een linkse ta.


Ik heb gisteren bij het ontluchten van mijn remmen, de ontluchtingsnippel van mijn linkervoorrem afgebroken. Moet ik dan hele remklauw vervangen? Bedank voor de reacties :) Een nieuwe remklauw is € 9-. Daarnaast ben ik bang dat de bout van de remleiding ook wel eens kan afbreken. Wat is de sloperij-prijs voor een remklauw?


Zijn er nog meer manieren om de afgebroken nippel te verwijderen? Vermits de ontluchtingsnippels afgebroken zijn riskeer je verlies van remvloeistof via het kanaal in de afgebroken nippel. En dan duw je het rempedaal in, gebeurt er even niets , hoor je vervolgens een doffe knal en krijg je mogelijk een opdoffer van je airbag.


Nu lekt hij dus remvloeistof.

Image Nu zou het het mooiste zijn als ik het restant van de ontluchtingsnippel er nog uit zou krijgen. Wie heeft er tips hoe ik het afgebroken deel er uit krijg? Hoi allemaal, ik heb de ontluchtingsnippel afgebroken van mijn remklauw, inmmiddels geprobeert het uit te boren maar de draadrestanten ziten er nog muurvast in geroest. Iemand suggesties hoe ik dit an oplossen? De ontluchtingsnippel van een remklauw zit vastgeroest en met veel kracht proberen los te draaien zal hoogstwaarschijnlijk tot gevolg hebben dat het ding.


Avatar gebruiker mudBAsTeRd: Berichten: 154 . Net als Niek en Leo heb ik laatst een afgebroken nippel uitgeboord. Met wat prutsen kwamen de resten er ook uit en bleef de draad van de . Nou title zegt et al vandaag erchtsachter mn ontluchtingsnippel bij de rem afgebroken. Reparatie kit ontluchtingsnippel. Nippel afgebroken of draad slecht.


Dit setje bied dan een uitweg. Geschikt voor de meeste nippels. OPMERKING : Vereist wel enige vaardigheid met tappen en boren. Voorraad indicator: NAAR MIJN WINKELWAGEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts