donderdag 25 februari 2016

Fit for free betalingsachterstand

Veelgestelde vragen over Fit For Free. Heb jij een vraag over Fit For Free ? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen! Lees de voorwaarden hier.


De Fit For Free Ledenpas wordt geblokkeerd zolang niet aan de betalingsverplichting is voldaan.

Fit For Free is gerechtigd bij een betalingsachterstand nakoming van de overeenkomst te vorderen, waarbij de contributie voor alle resterende . Lid kan dan de toegang tot de Fit For Free vestiging worden geweigerd. Hierbij wil ik een klacht melden over fit for free : Ik ontvang een brief met daar in dat ik een betalingsachterstand heb van 280? Vanwege een ledendealsabonnement? Ik ben al langer dan een jaar geen lid.


Ik kreeg een kosteloze herinnering met een bedrag dat ik niet begreep. Ik moest maar een e-mail sturen met uitleg waarom ik dacht dat het bedrag niet.

Hallo,Op februari kreeg ik de mail dat er een betalingsachterstand was geconstateerd. Dit bedrag was van febr. Al voor slechts €euro per maand kun je elke dag sporten bij sportschool Fit for Free.


We snappen de marketingafdeling van de sportschoolketen en zien dit bedrog daarom door de vingers. Vaak gaat het om een maandelijkse bijdrage (€95) voor een pasje dat volgens de . Consumenten klagen dat de sportschool geld blijft incasseren terwijl het abonnement is opgezegd. Volgens fit for free moest ik maar betalen.


Krijg ik daar een sms van fit for free , dat ik een betalingsachterstand heb. Het bedrag van € is daarna echter niet meer afgeschreven. Ik was in de veronderstelling dat alles afgehandeld was. Nu hoor ik dat ik maanden betalingsachterstand heb.


Ik werd gesommeerd 4- te betalen wegens betalingsachterstand van mijn lidmaatschap pasje a per maand. Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. De twee weken erop werd mijn toegangspas geblokkeerd wegens een betalingsachterstand.


Deze is sinds augustus al voorbij. Bas van Dijk reviewed Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen — star.

Ik heb nooit voet in deze sportschool gezet.

De contributie voor het na ontbinding nog resterende lidmaatschapsjaar, is als schadevergoeding vanaf de datum van ontbinding direct verschuldigd en . Het lid kan dan de toegang tot de Fit For Free vestiging worden geweigerd. Ik had een abbonoment bij FitAllday in Meerzicht, Middelwaard. Medisch Trainingscentrum Rumpt: de fysieke locatie waar de fitness wordt aangeboden. Medewerker: een natuurlijk.


Free Fit : abonnementsvorm voor vrij trainen uitsluitend tijdens de daartoe bestemde openingstijden. Door storting van een bedrag van. Bij controle van uw ledenkaart hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft Fit For Free gemachtigd om de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts