vrijdag 20 april 2018

Achterveren vervangen kosten

Mijn rechter achterveer is gebroken en de Opeldealer berekende dat me dit ongeveer 5euro ging kosten om linker- en rechterachterveer te vervangen. De garage (waar ik verder goede ervaringen mee heb) schat de vervangingskosten op 7euro. Dat lijkt mij vrij fors als ik kijk op een aantal sites. Hallo allemaal, vandaag mijn laguna 1. Nu belde de garage (officiele renault garage)dat er een veer voor gebroken is.


Advies ook de andere kan te laten vervangen daar deze ook slecht zou zijn.

Op mijn vraag wat dit ging kosten was het . Gaat u de veren van uw auto vervangen , dan is de juiste veer en pasvorm van belang voor het comfort, maar ook veiligheid. Als een van de veren iets lager of hoger zit dan de andere, is uw auto ongelijk en heeft deze een afwijking naar links of rechts. Bespaar onnodige kosten voor het uitlijnen van uw auto en zorg voor de . Ik had een tijdje geleden ook de veer aan de linker voorkant kapot.


De rekening was toen ongeveer €1euro. Helaas is dagen later ook de rechter voorveer kapot gesprongen. Het schijnt namelijk vrij normaal te zijn om bij kapotte veer ook de andere kant te vervangen , maar ons is dat helaas niet gezegd.


Zo ja, is hier iemand die dat kan doen?

Kosten voor het vervangen : ongeveer 2euro. Alvast bedankt :tu: Laatst gewijzigd door WaldoIV op 5-sep-1 16:1 keer totaal gewijzigd. Brandstof :benzine vervangen van de achterste spiraalveren altijd per twee? Schokdempers vervangen kosten.


De schokbrekers zijn van het merk Monroe. Bij bepaalde achterwielophangingen zoals multi-link is het noodzakelijk de wielophanging uit te lijnen. Mocht dit nodig zijn, dan laat de monteur de . Kreeg wel een waarschuwing betreft de achterveren niet meer lang mee zouden gaan dus deze gisteren laten vervangen , voorkomen is beter dan genezen.


Ik heb gekozen voor orginele MB ( bosch?) veren kosten €stuk, meteen de veerschotel rubbers mee vervangen , totaal incl arbeid €2en kan . W2Offerte veren vervangen , afzetterij? Dan de schokdemper aan de onderzijde losmaken, achteras zover laten zakken dat de veer vrij komt en dan de veer vervangen. Let op dat je de veer WEL goed monteert . Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts.


Je moet er niet aan denken als dit bij 1gebeurt, want het wiel wordt geblokkeerd omdat Citroën een taps toelopende spiraalveer heeft toegepast, die bij breuk naar beneden springt. Na mn schokdempers te hebben laten testen, waren de resultaten niet echt super. Veel te har en achter een verschil van.


Als ik bij de garage een nieuwe set voor 4koop, komen daar nog ongeveer 2euro montagekosten bij. Als ik de set van MD pak, worden die montagekosten nog hoger .

Ik zou in ieder geval allebei de veren vervangen , de ander heeft nu een aardige klap gemaakt door al het gewicht te moeten opvangen. En ik krijg als voordeel weer wat ruimte in de schuur. De garage belde net en de linker voorveer is stuk (beide moeten dan vervangen worden). Dit kost 400E inclusief btw en montage. Vind ik behoorlijk aan de prijs.


Moet ik nu links EN rechts. Voor het vervangen van de achterveren heb je geen spanner nodig maar een brug is wel handig. Maaak de schokberker onder. De veren kosten me 1eur in de btw. Inlc montage bij een apk . Vier weken geleden door de knietjes gezakt.


Yes… veer linksvoor gebroken. Gebeld met de Citroen dealer in Apeldoorn (Coolen), vrijdag gebracht, dinsdag weer opgehaald. Veren links en rechts vervangen en een stabilisatorstang als gevolg van de breuk.


Alles op kosten van Citroen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts