donderdag 5 april 2018

Mechanische schakelklok handleiding

Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Ik heb er een foto van bijgedaan.


In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt.

Ik hoop dat dit een hele stomme vraag is, dan is de oplossing namelijk simpel :-d maar ik kom hier niet uit. Behalve onze brutale grijpgrage bezoekers dus. Omdat mijn kamer op de begane grond . Tijdschakelaars werken niet?


Meer resultaten van gathering. Alle rechten, ook vertalingen, voorbehouden. Lees eerst deze handleiding volledig en zorgvuldig door voordat u de tijd-. Reageer op deze vraag Misbruik melden.

De handleiding heb ik nog in mijn bezit. Waardeer dit antwoord (8)Misbruik melden. Bij werken ze ook niet ! Wie weet hoe ze wel werken? Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.


GEBRUIKSAANWIJZING MECHANISCHE TIJDSCHAKELAAR. Correct gebruik: Het product beschikt over een stopcontact, dat via een ingebouwde mechnische tijdschakelaar in- en uitgeschakeld kan worden. Stel deze mechanische schakelklok in wanneer de stroom aan en uit moet. HandleidingKwijt is dé site voor het vinden van een handleiding , gebruiksaanwijzing of bouwtekening. Dan gaan we gratis voor u op zoek!


Digitaal ga ik over jaar maar weer . Selecttime digitale schakelklok. Er zijn rijen met pinnen binnenring en een buitenring. Deze tijdschakelklok van Promax kan per dag anders ingesteld worden. Dit is pas te zien na openen van verpakking doordat handleiding dit verstopt.


PM tijdschakelaar met pinnetjes hoe werkt die? Ik ben zojuist een mechanische tijdschakelaar gaan .

Met tijdschakelklokken van GAMMA springt het licht automatisch aan of uit als je dat wilt. Bekijk nu ons aanbod tijdklokken! Mechanische schakelklok. Met de Brennenstuhl MZmechanische schakelklok schakelt u automatisch de verlichting en elektrische apparaten in en uit.


Coolblue: alles voor een glimlach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts