vrijdag 20 april 2018

Eglobal central telefoonnummer

U kunt contact met ons opnemen op verschillende manieren: Bezoek onze FAQ pagina voor antwoorden op veelgestelde vragen. Indien u nog vragen heeft over uw aankoop, klikt u op het pictogram rechtsonderom de live chat te starten met een van onze medewerke. Visit our FAQ page to look for to frequently asked questions.


Global Central offers several ways for you to contact us: FAQ. If you are considering for a purchase, simply click on the icon on the bottom right hand corner to start a live chat with Customer Service Representatives.

Goedemiddag,ik heb een bestelling gedaan bij eGlobalCentral. Normaal gesproken ben ik van het goed uitzoeken, recensies lezen enz. Standaard eglobal central. Iemand ervarig met eglobalcentral. Die zijn merkelijk veel goedkoper dan alle anderen.


Is dit een betrouwbare site? Ze sturen een telefoon van 400€ op met reservebatterij van 20€. Op de factuur wordt de totale waarde van slechts 20€ vermeld.

De kopers mochten naar . Sorry, my mistake, I dealt with eGlobal, a Hong Kong based supplier who deals to the Australian market. When I did deal with eGlobal, they were more than happy to organise a return for what they . Lees de ervaringen en reviews van klanten. Betrouwbaar om te bestellen? Read real customer ratings and reviews or write your own. Shop altijd met korting!


Kent iemand deze webshop, globalcentral. Deze bied de nieuwe eos. Het is een zaak in Hong. Communication is good until you ask for service - then it dries up entirely. I ordered a tablet and it arrived damaged beyond use (glass smashed).


GlobalCentral prevaricated and then went silent, eventually forcing me to seek redress through . Ik ben hier echt heel benieuwd naar namelijk :Y). Zou ik niet aan beginnen. Er is er geen sprake van importkosten.


Inmiddels heb ik via paypal keurig mijn centjes terug ( binnen dagen) en heb ik de order opnieuw geplaatst.

Volgens de website komt er geen tax of douane kosten bij, dat gaan we zien als het binnenkomt, ik laat het zsm weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts