vrijdag 13 april 2018

Homewizard online werkt niet

HomeWizard is niet bereikbaar via HomeWizard Online. Dit werkt alleen zolang u verbonden bent met uw eigen netwerk. Het apparaat werkt prima op punt na. Ik heb al van alles geprobeerd. Schakel lampen of andere.


Lijkt allemaal erg makkelijk te werken maar ik heb veel problemen met de installatie: Wifi werkt niet samen met ubiquiti unifi apparatuur.

Homewizard gebruikers Forum homewizard-users. Daar is het systeem wel van afhankelijk. Bestelling en levering ging prima. Maar het product (868MHz Connected LED lamp) werkt nog niet naar behoren.


Als de dimmer lager dan wordt ingestel wat in mijn geval gebruikelijk is dan kan de lamp niet meer worden uitgeschakeld. KlikAanKlikUit, Cresta, TFA, Somfy en Wattcher. Zo wordt het mogelijk om verlichting te . Via de APP kun je hem daarna gemakkelijk toevoegen en hierna werkt hij meteen.

Na enige irritatie werkt het nu”. Pluspunt: Als het eenmaal werkt , werkt het ook goed. Het installeren nam erg veel tijd in beslag, eigenlijk heb ik na een week het product pas echt werkend gekregen. Nu het eenmaal werkt ben ik . Hardwarematig hebben we chipsets voor de 4en 8Mhz RF frequentie ingebouw hierop werkt vrijwel alle veelgebruikte draadloze . Sinds een aantal dagen werkt het online inloggen ook niet meer, wachtwoord veranderd enz enz maar dat maakt niet meer uit. Vaak geen data op de wind en thermometers, terwijl de afstand enkele meters is.


Inderdaad jammer dat er dan overige betaalde functies worden toegevoegd terwijl . Je klikt op de notificatie en krijgt een foto te zien van. Via wifi op het werk, in het buitenland via mobiel . Grootste voordeel hiervan vind ik dat deze compatible is met juist meerdere protocollen en meerdere merken en werkt op meerdere frequenties. Hierdoor ben je ook niet gebonden aan allerlei dure randapparatuur . Domotica, Huis Automatisering veel informatie voor beginner, gevorderde en om zelf te installeren. In deze rol ben jij een belangrijke schakel tussen onze communities, klantenservice, online platformen en het internationale sales team.


Maikel Maes iOS AppStore heeft de 3. Internet Explorer wordt afgeraden. Maar dat is niet het enige, in dit geval zit er ook een Hygrometer in verwerkt zodat je eveneens kunt zien hoe de luchtvochtigheid is (erg handig in bijvoorbeeld souterrains en kelders). De HW heeft ongeveer maanden goed gefunctioneerd ik heb telefonisch contact gehad met Ziggo maar kunnen mij niet verder helpen en verbinden.

Nog niet beoordeeldBeoordeling schrijven. Als ik de homewizard onieuw configureer zie ik de experiabox ook niet. Als ik een wifi hotspot op mijn mobiele telefoon aanmaak kan ik die wel zien op de homewizard en deze daarmee verbinden. Vorig jaar tot een paar weken terug heeft de homewizard de experiabox wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts