maandag 13 april 2015

Nefit easy app voor pc

De slimste thermostaat die verder gaat. Altijd en overal controle over uw verwarming. Thuis vanuit uw luie stoel, of waar dan ook ter wereld. De temperatuur verhogen of verlagen kan.


Hele mooie thermostaat met een geweldige app die voorziet in al mijn wensen en behoeften.

Installatie is makkelijk en de app is makkelijk op afstand te bedienen! Ik heb hier eerder al een keer in dit forum richting Nefit gehint: Eigenlijk wil ik geen XMPP connectie naar Bosch voor Domotica toepassingen. Wat ik dus zou willen, is een mogelijkheid om een api key in te stellen via XMPP (via de app ), waarmee je via REST met de . Een aantal functies kan ik niet gebruiken omdat ik de melding krijg: This function requires a more recent version of the firmware. Wel zijn er apps van derde partijen.


De Pebble Smartwatch is ook te gebruiken in combinatie met de Honeywell Evohome-thermostaat via een app die Honeywell zelf gemaakt heeft. De bediening via het touchscreen van de thermostaat en de bijbehorende app is bijzonder eenvoudig.

Heb je de thermostaat en de app eenmaal draaien, dan start het automatische leerproces van de thermostaat. Zo kan de thermostaat de ketel op tijd laten verwarmen om op het . De thermostaat en de app maken bovendien inzichtelijk wanneer er efficiënt wordt verwarmd en hoeveel gas er wordt verbruikt voor verwarming en warm water. Zak met 2x schroeven en 2x pluggen. Easy , smart en effiënt.


Bedieningshandleiding met sticker met serienummer. Sinds dagen de easy thermostaat hangen in combinatie met een nieuwe Nefit Trendline HRC30. Leuk apparaat met leuke mogelijkheden, echter kan ik veel mogelijkheden van de app nog niet gebruiken.


De thermostaat heeft een oudere firmware erop geïnstalleer welke naar wat ik heb begrepen van de site van Nefit , . Sinds kort heb ik een Nefit easy thermostaat werkend op een AWB Thermomaster 3HR CV ketel met een opentherm interface, Nefit heeft speciaal een interface ontwikkeld welke het Nefit thermostaat protocol omzet naar een opentherm protocol. Deze module heet de Nefit easy connect. Met Nefit eMonitoring (demo) kunt u continu de cv.


Het aangesloten cv- toesteltype . Met een app installateurs op afstand toegang geven tot de ketel voor een servicebeurt. Prijzen vergelijk vanaf € 1890.

Wat ik fijn vind is dat ik de temperatuur kan kalibreren. Zie wel dat de Nefit contact. Via een app kun je vervolgens de thermostaat bedienen. Hiervoor gebruikte ik de Essent thermostaat, ook via een app te bedienen. Was echter een houtje toutje ding waar toch met regelmaat problemen met de server bij waren.


NLE (Plugwise), Eneco (Quby), Essent (ICY), Nefit , Nest Labs, Itho Daalderop, Honeywell. Klokprogramma schakelmomenten per dag. Het verbruik is afleesbaar via een telefoon en tablet app of PC. Aan- of uitschakelen via de app is ook .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts