dinsdag 7 april 2015

Pelgrim bambino 46 handleiding

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. In deze bedienings- en installatiehandleiding vindt u, naast informatie over de opstelling en installatie, bediening en het onderhoud van de gashaar ook adviezen over de veiligheid tijdens het gebruik. Als u deze handleiding doorleest , bent u snel op de hoogte van de werking en het gebruik van de gashaard.


Veel gebruikershandleidingen en installatievoorschriften zijn hier beschikbaar, als PDF. Bij deze haard ontvangt u een bedienings en installatiehandleiding.

Hierin vindt u naast informatie over het gebruik ook adviezen omtrent. Een kwaliteitsproduct waar u vele jaren de . T is een vrijstaande gaskachel inclusief thermostaat welke standaard brandt op aardgas of ook optioneel op propaangas. Een zeer geschikte warmtebron voor bijvoorbeeld een studentenkamer, atelier of stacaravan. Wordt geleverd in de kleur mat-zwart geëmailleerd.


Deze kachel wordt inclusief thermostaat geleverd. Uitvoering op aardgas of propaangas.

Pelgrim gaskachel gebruiksaanwijzing. Zeer geschikte warmtebron voor bijvoorbeeld een studentenkamer,. Omdat het weer wat frisser begint te worden wilde ik eens proberen of ik mijn gaskachel aan de praat kon krijgen.


Hij is vorig jaar geplaatst. Ik woon sinds de zomer op een studentenkamer. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik het ding aan de praat krijg. Het bedieningspaneel lijkt vrij simpel. Er zijn drukknoppen, vierkante met een witte stip, vierkante met . Je moet hem met een lucifer aansteken.


Ik heb vandaag de mantel eraf gehaald en hem met de stofzuiger schoongemaakt. Vervolgens heb ik hem een Campingazfles aangesloten, helaas zonder . Vind pelgrim bambino op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel.


Vind kachel pelgrim bambino op Marktplaats. Te koop wegens verhuizing: pelgrim bambino t gaskachel met handleiding.

Nieuwprijs ruim duizend euro. Er is helemaal niks mis mee, ik weet hoe ik hem aan moet. Ik heb al gezocht naar een handleiding , maar ik kan niks vinden.


Iemand die een handleiding heeft liggen of die hier ervaring mee heeft? Toegevoegd na minuten: Het gaat dus om die koperen . Er is momenteel pelgrim een medewerker voor u beschikbaar Klik opStart chat' om een chatgesprek te starten. Manual Imagen CorporativaOFE0gt0 . BAMBINO 70T BAMBINO 46T Ik heb . Dan het vlammetje drukken, meestal of drie keer.


Anders slaat de waakvlam weer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts