dinsdag 19 januari 2016

Hg terrasreiniger ervaring

Het irriteert mij heel erg dat HG een product verkoopt dat werkt en ze mij dan vervolgens nog een product proberen aan te smeren. Van mensen uit mijn omgeving hoor ik ook dat ze slechte ervaringen hebben met HG producten. Heeft iemand ook slechte ervaringen met HG ? Of kan mij vertellen hoe ik mijn balkon wel . Voor de hogedrukspuit bestaat ook een terrasreiniger.

Daar word je niet zo vies van als de vuilfrees. Toevallig van de week bij de Action geweest en daar hadden ze SQ aanslag reiniger, lijkt een beetje op HG maar dan veeeeel goedkoper. Van de week weer schoongemaakt en werkt precies . Je huis af en toe afstoffen en stofzuigen is niet voldoende om het schoon te houden. Het is ook belangrijk om regelmatig de vloer en je meubels te behandelen met een goede reiniging.


De reinigingsproducten van HG zijn degenen die ervoor zorgen dat jouw huis echt schoon wordt en in een nieuwe staat blijft. Probleem bij dat soort tegels is vaak dat het gelijk in de poriën van je tegel trekt, hierdoor vervaagt het na verloop van tijd wel. UI Made bij VanilleKwark.

Meer resultaten van forum. Ervaring HG-teak reiniger? De teak reiniger heb ik nooit gebruikt, maar ik denk dat het in het algemeen wel mee zal vallen met de agressiviteit van HG spul. Na het aanbrengen is de algengroei binnen uur verdwenen. De reiniger zet zich vast in de ondergrond waardoor het materiaal voor een . HG terrastegel reiniger is een sterk geconcentreerde reiniger die speciaal is ontwikkeld voor het reinigen van vuile, grauwe grindtegels en betontegels.


Maak vooraf de tegels goed nat, vergeet vooral de voegen niet en veeg de plassen weg. Ik spreek uit ervaring , als je tegels groen zijn, koop dat een aantal flessen schoonmaakazijn. In handige extra grote fles van liter met sproeikop. Bestel HG Terrastegel Reiniger bij de grootste en voordeligste online drogist van Nederland: gratis verzending vanaf euro. Allereerst kun je de groene aanslag verwijderen met een hogedrukreiniger.


De andere methode: groene aanslag verwijderen d. Zoals groene aanslag weg van HG , die je bij bouwmarkten, tuincentra en zelfs bij de drogist kunt kopen. Een goedkoop alternatief is de groene aanslag reiniger van de . Uw terras en oprit zijn dan niet alleen blinkend schoon, maar ook maandenlang vrij van groene aanslag. HG groene aanslagreiniger verwijdert groene aanslag en bestrijdt micro- organismen zoals algen en mos.

Geschikt voor onder andere terrassen, paden en. De winter heeft het terras en de oprit geen goed gedaan. U kan bij uw bouwhandelaar (vraag de lijst van bouwhandelaren in uw buurt aan) ook producten verkrijgen die algen en mos verwijderen en die het vasthechten van nieuwe algen tegengaan ( HG groenaanslagreiniger, Lithofin Allex, …).


Door de bijgeleverde sproeikop kan het product zonder gieter gebruikt worden. Met HG terrastegelreiniger liter reinigt u snel en eenvoudig vuile, grauwe grind- en betontegels. De terrasreiniger is sterk geconcentreerd en wordt geleverd in een verpakking met een inhoud van liter. Het middel brengt u verdund met water al schrobbend aan.


Vergeet daarbij de voegen niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts