woensdag 12 augustus 2015

Homewizard antenne modificatie

En over de ontvangst vanaf buiten… kijk ook even of er daar in de buurt misschien een storing is. Er zijn antennes , voor de 868Mhz en voor de 433Mhz, voor beide heb ik een externe aansluiting gemaakt, de interne Wifi antenne heb ik ongemoeid gelaten. In extreme gevallen kan er een buitenantenne gemonteerd worden. Na de modificatie bij een aantal vrienden gedaan te hebben, bemerkte ik . Voor een betere werking van mijn domotica systeem heb ik de interne 4MHz aangepast met een externe antenne op deze wijze heb ik een beter en ook groter b.

De antenne die erin zit is een goede antenne alleen heel erg richtings gevoelig. Nu heb ik in het hele huis een goed bereik. Zelfs de ontvangers op zolder. KAKU AMST-6antenne - Duurzame Energie. Meer resultaten van gathering.


Hi GeurtDijker, Would you be able to share or explain where you soldered the antenna specifically. There is no label with 4on any of the .

Deze HOMEWIZARD informatie pagina. Ik dank dan ook iedereen, die ergens op het vrije internet een stukje over de homewizard heeft achter gelaten. Ivm overstap naar een ander systeem bied ik ik hierbij mijn complete homewizard pakket aan.


Alles is nog niet eens een jaar gebruikt en daarom als nieuw. HomeWizard HWK-0Connect Kit. Home Easy HE852-HW Deurcontact magneetcontact tbv homewizard. Homewizard antenne modificatie. Daarbij kunnen bijvoorbeeld met de homewizard meldingen verstuurd worden naar de . Re: (TIP) Increase reception RFXcom433.


ThinkPad wrote: You could also mod your temperature sensors, replacing the default internal antenne for a 17cm copper wire. That will be the next step. Bewaar altijd de aankoopfactuur, deze geldt als garantiebewijs.


Alle draadloze producten kunnen onderhevig zijn aan interferentie. Probeer dit product niet te repareren of te modificeren. Indien u twijfelt over de correcte werking, breng het product terug naar de winkel waar u het heeft.


Mod Gijs mogelijke sensoren, uitbreiding.

Diverse deurbeloplossing combineren standaar KAKU May Hacks Domotica. Linksys antenne : WRT004ANT - Zwart. Versterking antenne (max): dBi, Frequentieband: 2. Antenne versterking ( GHz): dBi.


Soort antenne : Omni-directional antenna , Aansluiting antenne : RP-SMA, Kleur van het product: Zwart. Breedte: 2mm, Diepte: 28mm, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts