woensdag 20 juni 2018

Hoe werkt een prikkraan

Bij ons in de keuken willen we een water aansluiting maken voor de wasmachine. Helaas kan het water alleen voor de hele flat tegelijk afgesloten worden, en dan zitten ongeveer 1mensen een uur zonder water. Dus nu is mijn vraag: kan een prikkraan ook geïnstalleerd worden als er druk op de leiding . Een kraan installeren met knelfittingen voor de wasmachine of CV. QyM9LVJkU Vergelijkbaar dec.


In deze instructievideo van Praxis laten we je zien hoe je een waterleiding kraan vervangt.

Gedetailleerde omschrijving: Ik ben begonnen met het aansluiten van een vaatwasser. Ik heb een tussenstuk voor de sifon geplaatst, waar de afvoer op kan. Ook heb ik een prikkraan door mijn koudwaterleiding heen geboord. Ik kom er nu zelf niet helemaal meer uit.


Het is dus nog een kwestie . Monteer heel eenvoudig een extra (wasmachine)kraan op een bestaande leiding met deze prikkraan. Of dat in dit geval ook echt werkt weet ik niet want eigenlijk zijn ze bedoeld voor een slang waar waterdruk op staat en misschien lopen ze in dit geval zonder druk toch . Dat is dus de afvoer ik dacht dat als je zo een speciale pijp koopt je het daarop kunt aansluiten. Ben ik dus heel benieuwd hoe de overige forumleden hun vaste wateraansluiting thuis hebben geregeld?

Ik zat te denken aan een simpel. Ik lees ook veel over prikkranen waardoor je niet hoeft te zagen in de bestaande waterleiding om er een t-stuk op te plaatsen. Ziet er wel handig uit, ben alleen . Regelapparatuur algemeen.


Danfoss regelapparatuur. Koelleiding in rechte lengten. Hogedruk koperen koelleiding. Deze site werkt prettiger . Voorgeïsoleerde leidingen. Universeel Prikkraan inzoomen.


Binnenkort terug op stock. Werkt op 1x AAA batterij, niet inbegrepen. Weet iemand of je een prikkraan ook op een rvs leiding kan plaatsen of is het alleen geschikt voor koperleidingen. Koper is natuurlijk een stuk zachter d. Hoe kan men een kleine installatie zonder afsluiters.


Aansluitng met de waterleiding door middel van een prikkraan. Verwijderd sedimenten zwevende deeldjes, . Het lijkt me handig om daarmee snel een afakking te maken voor een vaatwasser maar hoe betrouwbaar is de verbinding op de lange duur?

Als hij eenmaal zit en de vaatwasser is aangesloten gaat het achterwandje . Zeer goede staat, werkt perfect. Niet intensief gebruikt. Wasmachine bosch in heel goede staat.


De wasmachine werkt prima en is niet luid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts