maandag 18 juni 2018

Onderhoud mini cooper duur

Nieuw word met net iets te duur. Ik ga naar een Mini Cooper kijken van. Ervaringen Mini Cooper ! Auto a la Citroen C Audi A Alfa 14 Mini. MINI cooper , iemand ervaring?

Aankoopmakelaar Esther van Heteren (46) heeft een witte Mini Cooper 1. Bij Mini Den Haag, daar heb ik ook een fijne verkoper die mij altijd herkent, en de Audi bij een hele goeie dorpsgarage. Heb mini cooper s, rijdt niet zuinig maar ik rij veel in de sta dus met een tank voor euro kom ik bijna de maand door. Onderhoud is ook duur , vooral omdat de onderdelen duur zijn. Tips waar je goed naar dient te kijken bij een aanschaf van een minicooper : - Dealer onderhouden. Wanneer is er groot onderhoud gepleegd en welke kosten liggen er nog in het verschiet?


Is er een bepaalde garantieperiode mogelijk?

Kijk goed of er niet eventuele lekkages zijn geweest i. Meer resultaten van forum. Vooral de Clubman is gewoon een mooie ruime auto, ook achterin. Dus hevig verliefd verliet ik de dealer en ben ik aan het configureren geslagen. Om te ontdekken dat de Mini ronduit duur is.


Bah, altijd als het mooi is is het duur. De vanaf prijzen zijn prima hoor. Maar het is net als bij BMW, . Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer kwijt zijn aan je Mini ( onderhoud e.d) per maand. Ik ben vandaag een aantal Minis wezen bekijken en een proefritje gemaakt in een grijze Cooper , erg leuk zeg!


In dit geval kan het toch behoorlijk duur gaan worden. Helaas is het zo dat ik geen garage heb. Ik lees overal op het forum dat de Mini duur is in onderhoud. Kan ik begrijpen maar wat is duur ? Koop wel een Cooper S met garantie.


Er zitten daar veel miseriebakken tussen.

Oliezuipers, slechte distributiekettingen, etc. B - klasse, jaartje terug). BMW is inderdaad degoutant duur het onderhoud van onze Mini Cooper D ( inclusief vervangen van voorste remblokken) kostte 5euro. Da val nog mee met de remblokken er bij ze. Als natuurlijk iedereen over de autopraat, dan gaan ze altijd goedkoper zijn, gelijk welk merk dat je hebt, of da nu bmw . Dat maakt ze een stuk bereikbaarder.


Totaal brandstofkosten over 75. Geen onderhoudsprijzen bekend voor Mini. Wil heel graag een Mini (komende jaar ofzo nog niet ivm auto van de zaak) en ze beginnen betaalbaar te worden maar ik moet niet 5x zoveel aan onderhoud.


Die nieuwe Mini is zeker een mooie auto, en zeker de Cooper S Works GP met 2pk. De wielophanging is ook niet al te betrouwbaar. De Mini staat bij de TÜV als niet al te best bekend.


Voordat ik iets aanschaf wat uiteindelijk te duur blijkt te zijn. Nú de mini cooper cooper (5d) 136pk voor €3per maand o. Ik heb een vraagje aan de mensen die ervaring hebben met de Mini Cooper Ik rij altijd in een diesel. Mini is van BMW, er zitten BMW motorblokken in de mini cooper , BMW is duur in onderhoud vergeleken met volkswagen bv .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts