maandag 26 januari 2015

Legplanken boven radiator

This may be the quickest, easiest way to utilize the space being taken up by the super classy radiator. Lovely plants voor boven de verwarming in de keuken. Afbeeldingsresultaat voor vensterbank boven radiator. Deze Radiotor plankdrager van Duraline ondersteunt de planken waarop jij je spullen zet.


Het geeft een decoratieve oplossing voor bijvoorbeeld. De beste keuze en de laagste prijs vind je in het uitgebreide assortiment van GAMMA!

Ik heb een raam met daaronder een radiator. Op de radiator wil ik een plank bevestigen. Hiervoor heb ik twee radiator plankdragers gekocht. Goedendag allemaal, Op dit moment heb ik een radiator waar een vensterbank precies boven zit. De ruimte tussen de radiator en de grond is ongeveer centimeter.


Ik wil een ombouw bouwen rond mijn verwarming. Kast boven radiator in hal, met legplanken voor het opbergen van schoenen. Een heel eenvoudig vraagje, maar wel een dat met ervaring makkelijker te beantwoorden is dan zonder.


Ik moet boekenplanken maken boven een radiator.

Hoeveel ruimte moet ik vrij laten tussen de onderste boekenplank en de radiator ? De boekenplanken zijn van plexiglas, niet dat ik denk dat dat . Op die manier wordt vermeden dat de muur boven de radiator zwart wordt door het stof dat aangetrokken wordt door de warmte. In oudere huizen zie je soms nog dat, wanneer een radiator niet onder een raam staat, er een legplank boven die radiator gemaakt wordt om hetzelfde effect te bekomen. Ontdek praktische wandplanken tegen lage prijzen.


Ontdek alles van consoles tot planken die geen consoles nodig hebben, in tal van stijlen en kleuren. Daarom voorzien we de ombouw van een wigvormige latbevestiging, zoals je die ook ziet bij de ophanging van keukenkastjes. Bevestig eerst de bovenste wiglat in de ombouw. Plaats de ombouw over de radiator heen en bepaal de plaats van de wiglat op de muur boven de radiator. Houd rekening met eventuele extra . Op zoek naar wandplanken?


Bij Brico vind je de juiste wandpank die past bij je interieur. Bestel de wandplank eenvoudig online via onze website. Deze plankdrager is uitermate geschikt in een modern. Plankendragers nu bij HORNBACH kopen!


Een praktische opberger of het begin van jouw eigen museum. Op een keukenplank geschilderd in schoolbordverf kun je mooi je boodschappen kwijt. Wanneer je de plank in dezelfde kleur als de muur schildert, lijkt deze haast .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts