dinsdag 6 januari 2015

Grohe thermostaatkraan wordt te heet

Grohe thermostaat kraan (zie plaatje). Het water wordt te heet wordt t. Dit is jaar goed gegaan, en nu sinds. Thermostaatkraan wordt niet meer heet.


Met de kraan maximaal naar koud gedraaid was het water nog gloeiend heet.

Ik heb de kraan losgehaald en ontkalkt. Maar nu na ong twee maanden heb ik het weer. De druk lijkt sterker dan met de oude kraan, sproeier gaat een stuk heviger ( kraan is een heel ander model dus moeilijk in te schatten). Helaas wordt mijn water nu niet warmer dan 41°C, de Junkers staat als test op i. ECO, maar tevergeefs Sad. Op zich wel wat jammer, want het water is nu vrij heet , nog maar net verdraaglijk om eerlijk te zijn.


De waterdrukmeter staat overigens gewoon in het . Dag lezer van dit bericht,.

Mijn mengkraan word steeds warmer dit houd in dat ik dus de kraan steeds verder moet terug zetten. Mijn vraag, is hier iets aan te repareren. In deze instructievideo laat we u zien hoe u bij een thermostaatkraan van Varono de temperatuur kunt. Als je genoeg hebt van het wachten tot het water eindelijk een fijne temperatuur heeft, dan wordt het. Defecte of vervuilde keerkleppen in thermostaatkranen kunnen een oorzaak zijn voor het niet optimaal functioneren van een thermostaatkraan.


Daarom is het van belang om deze keerkleppen – indien nodig - te vervangen. Dit kunt u zelf doen of laten doen door een GROHE servicemonteur of een erkend installatiebedrijf. Toch wordt het water niet echt warm genoeg met de kraan in de warmste stand. Moet ik extra afsluiter monteren in de koudwater toevoer om deze iets te knijpen zodat er meer warmwater dan koudwater binnen komt? Het is reeds de derde maal dat ik een nieuwe thermostatische kraan installeer in de douche en steeds blijkt deze stuk te gaan ! Na verloop van tijd (een aantal maanden) wordt het water steeds veel te heet.


Er is antwoord gegeven. De vraagsteller koos dit antwoord als . Zo brandt je je nooit meer aan te heet water. De chromen beschermlaag van deze douchekraan heeft dankzij GROHE StarLight een prachtige glans en is onderhoudsvriendelijk.


De metalen grepen van de mengkraan zijn ergonomisch van vorm en de kraan wordt dankzij GROHE CoolTouch nooit te warm om veilig vast te.

CV ketel is onlangs onderhouden en daar lijkt mij niets mis mee te. Ik hoop dat iemand me met deze vraag kan helpen. Zo irritant, wil je warm douchen moet de kraan steeds heter om de goede temperatuur te krijgen. Wij hebben het gehad bij onze oude en nu nieuwe cvketel oude en nieuwe kraan (geen thermostaatkraan maar een hendel) met oude en nieuwe douchekop.


Geen idee hoe het op te lossen. Hier ook een stokoude thermostaatkraan die begint te haperen. Gelukkig geeft hij nog wel lekker warm water, maar de temperatuurinstelling klopt niet meer. Als je hem een millimeter verder zet, van naar en een beetje, wordt het water ineens loeiheet.


De juiste temperatuur instellen is dus een . Koop of Verkoop thermostaat kraan grohe op Marktplaats. Betrouwbaar – Onze thermostaatkranen behouden de gekozen temperatuur en laten je genieten van een heerlijke douche. Als je de kraan uitzet om bijvoorbeeld je haar uit te spoelen, vindt de thermostaat daarna exact . De kraan is ongeveer jaar oud.


Afstand hart-op-hart is cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts