donderdag 19 november 2015

Eglobal central problemen

Ja 2euro betaald en geen product ontvangen, restutie ontvang je ook niet omdat ze het pakket nog moeten vrijgeven bij de . Canon 77D besteld en week later door DPD netjes afgeleverd. Na het lezen van giga veel negatieve beoordelingen was ik natuurlijk best sceptisch. Goedkoop, snel en zonder problemen afgehandeld ! Alle verhalen over bv BTW heffing, invoerkosten enz.

De prijs is zeker redelijk, maar als ik 1euro kan besparen zonder dat ik er later problemen mee krijg, dan is dat natuurlijk altijd meegenomen :p. Global Central BE bedrijfsinformatie en koperservaringen door expertgebruikers van Tweakers. Ze wilde eigenlijk de 600D halen, mede ivm haar budget, maar als ze de 60d voor 470 . Besteld op Eglobal Central , geen data over mijn.


LG Vkopen via eglobalcentral. Meer resultaten van gathering. Onderwerp: iPad Kopen bij EglobalCentral, betrouwbaar? Ik zat een beetje te kijken naar een nieuwe iPa nu kwam ik bij Eglobalcentral.

Er moest dan nog wel sprake zijn . Nadeel is wel dat je de Europese garantie . Indien uw product defect is gevolg van een productiefout en je wilt het graag retourneren, dan is dit geen probleem. Wij geven u een volledige vergoeding of een nieuwe vervanging, . De maanden garantie loopt niet via de fabrikant, maar met dit bedrijf zelf. Retourneren is geen probleem en kan binnen dagen. Betalen met PayPal levert vrijwel alleen . Wel betaald via PayPal, dus sowieso beschermd igv problemen bij levering. Maar die is te downloaden van de Nikon site in iedere gewenste taal.


Een mogelijk nadeel is het ontbreken van garantie van Nikon. Mocht je binnen de garantietermijn van jaar problemen krijgen, dan zal de body moeten worden verzonden naar EglobalCentral in HongKong, want alleen zij verstrekken . Mijn eerste bestelling was een Oneplus X voor 2euro. Hier had ik totaal geen problemen mee. Dus ik besloot om opnieuw hier iets aan te kopen.


In verhouding met de €8bij de meeste camerawinkels in NL scheelt dat nog al. Ik heb een aantal vragen over eglobalcentral. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Is dit ook zo genaamde grey market? Het is een zaak in Hong Kong als ik het zo zie. Citaat: Busisness Hours We work from Monday to Friday 03:00pm to 00:00am HKT (except holidays). During business hours, you could contact our Customer Service Team via live chat, otherwise, . Een toetsenbordje toch nog steeds liever jouw ding?


Blackberry Priv 32GB, Zwart , Simlockvrij. In de algemene voorwaarden kun je lezen dat het kantoor in HongKong staat. E - Trade Plaza, Lee Chung Street, Chai Wan, Hong Kong.


Zonder live view geen problemen. Dat hoeft geen probleem te zijn, overigens, maar maakt garantie in sommige gevallen wat lastig ( niet alle importeurs zijn even blij met grijze import). Zelf heb ik een goede ervaring met EGlobalCentral.


Engelan maar de spullen komen uit Hongkong. Mvg, Ivo, jos Probleembedrijf Wanneer je hier bestellijkt het over een nederlands bedrijf te gaan. Mooi voor de gene als het product wordt gelever maar dan heb je geluk. Mijn membrane sweep in pregnancy telefoon kwam niet binnen en eglobal erkend dat het probleem bij hun ligt,maar (je hebt al betaald ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts