maandag 2 november 2015

Play store werkt niet

Meer resultaten van androidworld. Deze stappen kunnen helpen wanneer het volgende aan de hand is: U kunt geen apps of games downloaden of installeren vanuit. Play Store wordt niet geopend of geladen, of kan geen apps. Ik heb een samsung galaxy sen sinds vandaag opent hij playstore niet , of nouja, hij opent wel, maar in seconden sluit hij hem weer.


Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dat werkt ook niet. Het gebeurt helaas met enige regelmaat dat apps vastlopen of niet meer we. Zijn er fouten bij de app store of werkt het niet ? Wij laten zien wat er aan de hand is.


Weet iemand de oplossing? Playstore staat wel ingeschakeld. Relevante software en hardware die ik gebruik. Als apps updaten niet lukt, kun je deze stappen doorlopen.


Apps updaten lukt niet ? Veel populaire apps worden tegenwoordig haast wekelijks . Waar dit door komt verschilt. Op juni kon ik nog gewoon, zoals altij de versie 2. Wilde dat gister ook met 2. KPN abonnement overgestapt op telfort abonnement. In de tussentijd kunt u hieronder meer . Ik heb de app verwijderd en er opnieuw opgezet en de mobiel opnieuw opgestart, maar dit werkt niet.


En is het icoon het groene poppetje van android geworden. Heeft hier iemand een oplossing voor. Beste mensen, Ik heb een probleem dat de playstore van mijn vriendins Samsung Galaxy SMini niet werkt.


Nu blijkt dit veel voor te komen bij de sen. In dat hotel had je gratis Wifi. Heb net een nieuwe Samsung Smini gekocgt en hij heeft alles upgedate en gesynchroniseerd. Mijn PLAY STORE werkt NIET meer.


Ik heb alle stappen overlopen maar niets werkt. Iedere keer als ik deze aanklik (om iets te updaten) lijkt hij te starten om vervolgens meteen weer af te sluiten. De app in de apple store werkt perfect. Heb je een idee waar dat aan kan liggen? Liefs Charlotte de Leeuw OLIJV app.


Shirley van Appmakenonline. Omdat ik weer wat nieuwe spellen had gezien bij anderen leek het me leuk om ook wat te downloaden. Kan je wellicht aangeven . Wil je deze stappen toch niet volgen? Opgelost: Sinds ik de update naar Andoid 4. Dan kun je altijd een reset voeren van het . Je drukt op de app play store en vervolgens krijg ik de. Ik heb net een nieuw toestel (Huawei PLite) met abonnement gekregen.


Het abonnement en de simkaart zijn actief, ik kan bellen etc. Doe dan de volgende stappen: Ga naar Settings.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts