woensdag 11 november 2015

Fit for free inloggen

Bekijk deze pagina voor meer informatie. Wij maken gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Klik hier voor meer informatie. Homepage header Daar doe ik het voor.


De Benefitstore werkt met het spaarsysteem Fitcoins.

Fit For Friends: Als je een vriend(in ) lid maakt, . Bij elk bezoek aan de sportschool ontvang je Fitcoins. Je Fitcoins kun je gebruiken om van de kortingen te profiteren. Wij bieden al fitness aan vanaf €1per maand!


Word lid of vraag een gratis dagpas aan! Dat kan op onze website. Stel je abonnement samen.

Groepslessen onder leiding van goed opgeleide instructeurs. Wanneer ik op Mijn Fit for Free tik word gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord. Na deze ingevoerd te hebben krijg ik melding dat er geen platform gekoppeld is.


Het is goed om te zoeken naar de laagste prijs. Maar stel wel altijd de vraag hoe een lage prijs tot stand kan komen. Klanten krijgen bij Fit for Free onbewust een tweedelig . Of je nu jong of oud bent, beginner of gevorderd bent.


Consumenten klagen dat de sportschool geld blijft incasseren terwijl het abonnement is opgezegd. Vaak gaat het om een maandelijkse bijdrage (€95) voor een pasje dat volgens de . De budgetsportschool beweert dat ze zo diefstal tegengaan. Deskundigen vinden echter dat de privacy van hun leden in het geding is.


Hoeveel privacy ben je bereid in te leveren voor een veilig gevoel? In een wereld die alsmaar digitaler wordt, zijn we nagenoeg nergens meer anoniem. Bovendien zijn onze sporen steeds makkelijker te volgen. Denk alleen al aan ons .

Als je met z'n allen fanatiek komt sporten, maar ook als je nog niet zo goed weet hoe het werkt. Sportaanbieders die hier sporten. Ik had het hetzelfde probleem, kon niet inloggen. Daarna nog een mail , dat het was opgelost!


Heb het net geprobeerd en inloggen lukt gewoon weer. Ik sporte maar heel kort bij fit for free. Omdat de medewerkers moeilijk te hulp krijg als ik wat vroeg. Ze hebben mij maar keer geholpen en dat was toen ik de inschrijf formilur vroeg.


En vervolgens was ik het binnen èèn week zat en besloot me uit te schrijven. Mijn contract was maandelijks opzegbaar. Topaanbiedingen voor Sonos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts