donderdag 10 maart 2016

Kachelweerstand polo 9n vervangen

Geüpload door Garry Alistair For this you'll need a torqe tool set. Ik heb geen elektronische airco dus. Star Shape bit) You need the Tsize, but usually, they give you a little.


Sinds ik de Polo heb(nu een maandje), weet ik dat mijn verwarming het alleen in standje deed. Geen problemen mee, en zou de weerstand nog wel een keer vervangen. Gisteren was ik toevallig op de sloop, en dacht laat ik er maar mee nemen. Vandaag even snel vervangen , . Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Nu heb ik mn dashboardkastje eruit gehaald en zie dus de aanjager mooi liggen.


Heb hier en daar gehoord en gelezen dat ik deze eruit moet halen om de weerstand te kunnen vervangen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Gaat hier trouwens om een polo 9n3 . Waar zit de stelmotor voor de temp. Bad Cars Can Be Briliant. Bij mij was het in ieder geval een weerstandje die vervangen moest worden.


Eigenlijk moet de topictitel dus zijn VW Polo - Ventilator doet het soms niet Want als ik het topic zo lees, doet je . Replace fan (blower) resistor Renault Megane Scenic in minutes. Kachelweerstand vervangen. Onderhoudsinterval is officieel 50dzkm maar dat haalt o. Longlife olie niet, die wil om de 30dz vervangen worden. Achterin de driedeurs is het niet.


Een kachelweerstand die met arbeid ruim 11- gaat kosten zal het probleem oplossen maar ik laat het voorlopig zo. Hoewel de wisserbladen nieuw . Bijzonderheid PINS AANSLUITING. Aanbieder Focus Automotive. Ik zou beginnen met het doormeten van de spanning die binnenkomt op de kachelweerstand als je de ventilator er toch al uit hebt liggen. Volkswagen Polo ( 6R) 1. Hallo,De distributieriem van mijn auto moest vervangen.


Zouden jullie dit onderdeel zelf . Een nadeel van een distributieriem is dat deze regelmatig vervangen dient te worden, omdat hij aan slijtage onderhevig is en daardoor zou kunnen breken. Wanneer dit het geval is, kunnen de zuigers in de bovenste stand de geopende kleppen raken en ernstig beschadigen, wat zeer prijzige reparaties tot gevolg heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts