dinsdag 22 maart 2016

Parfum bijvullen douglas

Alien Refillable Eau de Parfum (EdP) van Mugler bestellen bij Douglas. Angel Étoile - Refillable Eau de Parfum (EdP) van Mugler bestellen bij Douglas. Zou je ook een ander leeg parfumflesje met die geuren mogen laten vullen of moet het perse hetzelfde flesje zijn als de geur die ne wilt?


Iemand die geen navulbaar flesje koopt, maakt het leeg en koopt misschien een ander merk. Ik had jaar geleden de navulbare Angel en heb het erg vaak laten bijvullen.

Kwaliteit is hetzelfde hoor. Als je tenminste bij Douglas laat bijvullen. Meer resultaten van forum. Vind de laagste prijs voor o. Chanel, Lancome, Armani en Hugo Boss.


Na een paar keer gespoten te hebben, weigerde de verstuiver en er druppelde parfum uit, dus ik naar ICI Paris in Venray, waar ik een hele goede klant ben. Thierry Mugler Alien Navulling ml. De parfumeurs die dit magische parfum creëerden zijn Dominique Ropoin en Laurent Bruyere.

Aura Mugler is een eau de parfum dat groene frisheid combineert met een krachtige sensualiteit. Het parfum bevat tijgerliaan (overgedoseerd), oranjebloesem, . De oude variant met twee navul buizen hebben jullie vast allemaal wel eens zien staan bij een parfumerie. Ik wist eerst in het begin niet zo goed wat hier de bedoeling van was, de Source. Je koopt een navulbaar flesje parfum en kunt hem hierin weer bijvullen.


Een tijdje geleden was ik met een vriendin naar Zwolle geweest. Gezellig een weekendje weg. Dat weekend was ik mijn parfum vergeten dus heb ik het luchtje van mijn vriendin geleend. Prijs ml refil €bij Douglas Welke geur . Enige tijd geleden vroegen we jullie te raden welk product wij binnenkort gaan lanceren.


Hierboven zie je de fles Alien verpakt in een milieuvriendelijke . Maar je hebt ook heel veel andere parfums in het klein (bijna van elk merk wel) te koop o. Zo kan je de navulling vullen met 5ml van jouw favoriete parfum op de pomp- manier zoals die bij bijvoorbeeld de Travalo verstuivers bekend is òf je kan. Tasverstuivers kun je overal kopen, van de Big Bazaar tot bij een luxe parfumerie. Ik ben voor de luxe variant van de parfumerie gegaan!


Ik heb mijn tasverstuiver( s) gekocht bij Douglas en deze zijn van hert merk Travalo!

Wat ik ontzettend handig vindt is dat je deze gemakkelijk kunt vullen, maar daarover . Over deze leuke gadget heb ik al vaker iets gelezen, maar nu heb ik er dan zelf ook twee. De Travalo is een mini parfumverstuiver die je ontzettend makkelijk kan navullen en meenemen, handig voor in je handtas of op reis. Bij een normale hervulbare parfumverstuiver moet je de parfum gieten of moeilijk . Om uw klacht zo snel mogelijk - Al deze navulbare flacons zijn wij u uit om rechtstreeks contact te nemen met onze Infolijn.


Game Changers Volgend bericht Dit zijn bijvullen en niet op de markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts