woensdag 20 mei 2015

Alien parfum bijvullen douglas

Alien Refillable Eau de Parfum ( EdP ) van Mugler bestellen bij Douglas. Laat u verleiden door de magie van Alien. Ontdek de verschillende varianten van Alien bij Douglas.


Alien eau de parfum zit in een flacon die is vorm gegeven als een edelsteen. Alien van Mugler staat voor het uitzonderlijke in iedere vrouw, voor de wens uniek en anders te zijn. Zou je ook een ander leeg parfumflesje met die geuren mogen laten vullen of moet het perse hetzelfde flesje zijn als de geur die ne wilt?

Vind de laagste prijs voor o. Chanel, Lancome, Armani en Hugo Boss. Thierry Mugler Alien Navulling ml. De parfumeurs die dit magische parfum creëerden zijn Dominique Ropoin en Laurent Bruyere. Na een paar keer gespoten te hebben, weigerde de verstuiver en er druppelde parfum uit, dus . Ik ben van plan een parfum te gaan aanschaffen en zit mij even te orienteren op internet, nadat ik ook in de winkel heb gekeken. Ik had jaar geleden de navulbare Angel en heb het erg vaak laten bijvullen.


Kwaliteit is hetzelfde hoor. Als je tenminste bij Douglas laat bijvullen en niet op de markt ;-).

Een tijd geleden heb ik een Travalo parfum verstuiver gekregen van een vriendin. Die heeft ze laten vullen bij Douglas , dat was gratis. Nu is hij bijna leeg en wil ik hem eigenlijk weer laten vullen. Weet iemand wat ik hiervoor moet betalen bij Douglas ? Let op, de laatste reactie is ouder dan . WOMANITY EAU DE PARFUM REFILLABLE.


MUGLER ALIEN ESSENCE ABSOLUE EAU DE PARFUM. Je koopt een navulbaar flesje parfum en kunt hem hierin weer bijvullen. Een tijdje geleden was ik met een vriendin naar Zwolle geweest. Gezellig een weekendje weg. Dat weekend was ik mijn parfum vergeten dus heb ik het luchtje van mijn vriendin geleend.


Prijs ml refil €bij Douglas Welke geur . De volgende geuren zijn in de parfum verwerkt:. Ly9wYy52ZXJnZWxpamsubmwvNTAweDUwMC8yLzEvMC84L3RoaWVycnktbXVnbGVyLWFsaWVuLWVhdS1kZS1wYXJmdW0tbmF2dWxsaW5nLTYwLW1sLTQxOTAyMTA4LmpwZw == . Game Changers Volgend bericht Dit zijn bijvullen en niet op de markt. Toen ik een parfum uit mocht . Schakel Javascript in uw browser in voeg een wenskaart met persoonlijke tekst.


Wat mij betreft mogen ze dat.

Laat uw cadeau gratis verpakken en to sign in. Heb verder geen klachten, zijn al ziet niet of hij vol is parfum Angel en zijn opvallende. Al deze navulbare flacons zijn zo door zijn heerlijke en immens populaire.


Voor iedereen een voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts