vrijdag 11 mei 2018

Grohe thermostaatkraan geeft alleen heet water

Ik kan de knop terugdraaien wat ik wil maar het water is zo heet dat je niet. Thermostaatkraan geeft geen koud-koud water. Op zich wel wat jammer, want het water is nu vrij heet , nog maar net verdraaglijk om eerlijk te zijn. Vervangen van keerkleppen bij thermostaatkranen - Installatievideo's - Installatie -advies.


Ik heb de boiler al gereset,. In mijn herinnering komt er dan alleen maar heet water.

Vergeet dat eerste deel in mijn antwoord over een thermostaatkraan (je vraag verkeerd gelezen, sorry - dank je Jack!). Deze dient ervoor om de doorstroming van het water wat door de geiser gaat af te knijpen zodat het wel heet genoeg verwarmd wordt. Bij alleen heet water , neem je net genoeg af, dus volle warmte. In deze instructievideo laat we u zien hoe u bij een thermostaatkraan van Varono de temperatuur kunt. Onze oude grohe thermostaatkraan werd niet meer warmer dan graden wat mijn huisgenoten niet warm genoeg vonden en i. Nu kon ik dus ook alleen de warm water kant open zetten.


Toen kwam er weer bijna geen water uit. Grohe ) douchekraan repareren ( alleen heet water ).

Type klus: Kraan plaatsen, vervangen of repareren. Materiaal verzorgd door: In overleg met de vakman. Eerste werkdag: Zo snel mogelijk . Wij ontkalken dan altijd de douche thermostaatkraan. Wij hebben het gehad bij onze oude en nu nieuwe cvketel oude en nieuwe kraan (geen thermostaatkraan maar een hendel) met oude en nieuwe.


Hmm ik heb het juist omgedraai wij hebben alleen nog heel erg heet water in de douche. Volgens de badkamer verkoper ligt dat aan het feit dat onze waterdruk te laag zou zijn? Maar dat is voor je centrale verwarming en je verhoogt alleen de druk in de cv-leidingen.


Melstra Installatie Techniek kan thermostaatkranen van alle grote merken als Grohe , Plieger en Hansgrohe leveren. Wilt u er een laten plaatsen? Echter wordt die alleen of koud of heel heet.


Wel heb ik geconstateerd dat de warmwater toevoer rechts zit en de koude kraan links. Een middenweg is er niet. Na plaatsing was mijn warm water nog niet opengedraai dus logisch dat er geen warm water uitkwam, maar er kwam ook geen warm water uit bij het opendraaien van de kraan. Verder is mijn warm water nu ook aangesloten maar bij het openzetten van beide kranen dan komt er alleen. Toon alleen de berichten van EllesB.


Wij hebben een thermostatische douchekraan , die steeds vaker koud water geeft.

We kunnen eigenlijk niet meer douchen. Nu hebben we nog wel een ba met een kraan die wel warm water geeft en een wastafel met kraan die het ook gewoon goed doet. De thermostaatmengkraan , meestal kortweg thermostaatkraan genoem is voorzien van een thermostaat die één van de twee toevoeren (meestal de koude) . De bekende merken Hansgrohe , Dornbracht, Hansa en Grohe hebben de thermostaatkranen zo ontwikkeld dat dit niet meer het geval is.


Ik wil de binnenkant van mijn thermostaatkraan (merk grohe ) ontkalken. Na verloop van tijd (een aantal maanden) wordt het water steeds veel te heet. De warm- en koudwatertoevoer komen verkeerd toe, d. Hoelang is de normale levensduur van bv een dure Grohe thermostatische kraan ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts