donderdag 10 mei 2018

Landis gyr e350 app

De belangrijkste (gemeenschappelijke) delen van de meter en het display zijn uitgelegd op een meterkaart, die u ontvangt wanneer de meter wordt. Ik heb sinds deze week een Landis Gyr E3electra meter laten aansluiten via Stedin. Hierbij is ook een gasmeter geïnstalleerd die via bluetooth in contact staat met de electra meter. De reden voor de aansluiting, ik wil graag via de Ppoort realtime uitlezen hoeveel stroom ik gebruik.


You can make adjustments to your thermostat, turn your water heater on or off, and even switch.

Het rode controlelampje knippert wanneer u elektriciteit verbruikt of teruglevert. Hoe meer elektriciteit u verbruikt of teruglevert, hoe sneller het lampje knippert. Het meterdisplay geeft onder . In de handleiding van uw slimme meter staat beschreven hoe u de meter kunt aflezen.


Vervolgens kan deze data zichtbaar. Het is belangrijk dat de output van de uit te . for our newsletter to get white papers, eZines and more — delivered automatically to your inbox.

Energiebronnen in huis, zoals bijvoorbeeld opladers van mobiele telefoons, kunnen de meters beïnvloeden. De stand op deze meterkasten kan tot zes keer hoger uitvallen dan het werkelijke energieverbruik. In dat geval betaal je dus voor . De gasmeter is een landis en Gyr e350. Hartelijk dank voor je moeite ,de afstand tussen de meters bedraagt nog geen meter.


Ik hoop dat het nu wel gaat werken. The meter can be ordered for 1-phase or 3-phase systems as well as with or without a breaker. Er wordt vandaag weer een nieuwe versie van de HomeWizard app gerelease die ondersteuning biedt voor Philips Hue, camera presets en meer! Dit is ook aangekondigd.


Ik kwam dit artikel tegen op RTL nieuws. Vond belangrijk genoeg om het even te delen. Op de Qurrent Community kun je meedenken, anderen helpen of zelf je vraag stellen. In de documentatie word gesproken dat je een RJstekker (pollig) nodig hebt, maar je kunt voor de kabel gewoon een RJstekker (pollig) gebruiken.


Description: Thus, or download landis gyr e3manual within the cognitions. Luckely for us they installed a Smart Meter type. Through this port it is possible to read the .

Met deze kabel kunt u uw slimme meter in uw meterkast met Domoticz, de Micasaverde Vera of Vera Light uitlezen. Of lees direct uw gegevens uit met de Slimme Energiemeter kit. Zowel uw gas- als electraverbruik is direct en actueel inzichtelijk. Produktmerkmale Kontakt . Een aantal maanden geleden kregen wij thuis de slimme meter geïnstalleerd in de meterkast.


Handig, maar het is natuurlijk ook wel leuk om je . Te koop: x slimme meter kabel meter voor domoticz. Ik zit met de volgende uitdaging, heb sinds gister een slimme meter in mijn meterkast hangen. Nu kan ik dit dus netjes uitlezen op een terminal venster maar het liefste wil ik dit kunnen zien in de webapp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts