woensdag 30 mei 2018

Waarom betalen voor advertentie op marktplaats

In sommige gevallen worden er kosten berekend. Wil je de advertentie extra laten opvallen, dan zijn hier ook kosten aan verbonden. Betalen voor advertenties.


Wanneer u een betaling voldoet via de site voor het plaatsen van een nieuwe advertentie of opvalmogelijkhei kunt u hierbij kiezen uit de . Hieronder vindt u een overzicht van de prijzen per rubriek, de advertentieduur is standaard vier weken.

Alle advertenties worden automatisch verlengd tenzij verwijderd. Tenminste niet voor alles. Hoe meer waarde je artikel heeft, des te meer betaal je. Ik heb wilde daar een keer mijn zadel verkopen en daar moest ik iets van euro voor betalen , heb het toen wel gedaan maar ik heb het zadel nog . Scooter te koop zetten, marktplaats kost gel andere.


Het ligt aan de categorie waarin je een advertentie wil zetten. Ook niet bij elke categorie hetzelfde bedrag.

Binnen bepaalde categorieen is dat al zo sinds dat ik het gebruik (jaar), of het bij de TV categorie nieuw . Een handig overzicht van welke categorien gratis zijn is meer dan welkom want nu zie je dat pas als je je hele advertentie hebt gemaakt en naar de volgende pagina gaat en dan moet je meestal betalen. Stond er opeens dat het nu geld kost om in deze rubriek een advertentie te plaatsen. Ja je moet betalen voor een aantal rubrieken?


Daarmee richt de site het vizier op professionele handelaren. Gratis of verborgen kosten? Voor verschillende sites waar je je auto kan aanbieden zullen kosten aangerekend worden voor het plaatsen van de advertentie of zal een soort van commissie gevraagd worden.


Toevallig heb ik vandaag nog dingen op marktplaats gezet, maar ik hoefde niet te betalen. Je moet wel betalen wanneer je je advertentie extra op wil laten vallen. Laat uw advertentie (s) extra opvallen. Topadvertentie Sneller verkopen door bovenaan de rubriek . Om nog gerichter mensen te bereiken en (enigszins) bovenaan in het lijstje te staan van de zoekresultaten, is het daarom raadzaam om betaald te adverteren.


Ik moet echt niks van speurders hebben, wanneer ik daar een advertentie zet krijg ik geen fatsoenlijke reactie. Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan als bedrijf adverteer of met iets waar heel veel geld in omgaat, iets moet betalen. Meer resultaten van radar.


Goedemorgen,Ik heb een vraag, wet niet of ik dit de goede rubriek is maar ik gok het er maar op.

Dat hij mooi is en donkerblauw en. Waarom doe je iets weg, wat vond je fijn aan het product? Tevens kan je een maximaal te besteden . Wil je meer met webwinkel marketing doen? Hier zul je lezen hoe en waarom , voor meer webwinkel succes.


Marktplaats betaald voor niks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts