dinsdag 31 maart 2015

Divisun 400 bijwerkingen

Krijgt u last van een van de bijwerkingen die in rubriek staan? Of krijgt u een bijwerking die niet in deze bijsluiter staat? Neem dan contact op met uw arts of apotheker. Inhoud van deze bijsluiter.


Wanneer mag u dit middel niet innemen of moet u er extra.

Drank of vloeistof: meet de juiste hoeveelheid af met het doseerspuitje. U gebruikt vitamine D per dag, per week, per maand of per kwartaal. Dit hangt af van de sterkte van het vitamine D-middel.


Bij normaal gebruik heeft dit medicijn geen bijwerkingen. Start hierbij met een hoge oplaaddosis, gevolgd door een veel lagere onderhoudsdosering. Voor toepassing ter preventie van vitamine . De informatie kan namelijk recent zijn aangepast aan de laatste inzichten en gegevens.

Je kunt de gebruiksaanwijzingen downloaden door op de link te klikken. Elke kauwtablet bevat als actieve stof microgram cholecalciferol, overeenkomend met 4IE (Internationale Eenheden) vitamine D3. De klachten die je beschrijft hoeven in dat opzicht niet per se een ' bijwerking ' te zijn van de vitamine D-supplementen, althans niet in klassiek opzicht…. Waarden werden niet beter en ik ging me ook niet echt beter voelen.


Mijn huisarts, mijn internist (endocrinoloog, ben ik voor andere aandoening) en de arts waar ik voor een 2nd opinion was, geven allemaal aan dat de . U kunt dit medicijn in een dosering tot microgram (= 4IE) per dag veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang . Divisun 8IE tabletten is . Het is niet zo dat het vitamine D-gehalte in je bloed zodanig schommelt dat je het op peil moet houden door het supplement elke dag op dezelfde tijd in te nemen. Op de verpakking staat soms de hoeveelheid vitamine D vermeld in IE. Hoe reken ik dat om naar microgram? Een minitabletje Devaron bevat microgram vitamine D met een waarde van 400IE (internationale eenheden).


Soms staat op de verpakking van de tabletten geen microgram maar IE. IE staat hierbij voor Internationale Eenheden. Dit is een eenheid die wordt gebruikt om de hoeveelheid vitamine D per tablet uit te drukken.


Soms wordt de hoeveelheid vitamine D ook uitgedrukt in µg of mcg (microgram).

Ze adviseerde mij om 2x daags Devaron tabletjes te nemen van 400ie (8totaal dus). Gezien je advies aan de TS lijkt me deze dosis aan de zeer . Buiten bereik van kinderen houden. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Niet geschikt voor kinderen jonger dan jaar.


In de goekope preparaten zit waarschijnljk 4mcg, wat bij een groot tekort van bv vrijwel niets doet en alleen voorkomt dat je waarde nog verder zakt. Het tekort blijft dus, en het is weggegooid geld ! Ze vertelt ook over het streven van mensen om zo lang mogelijk te leven. Componisten als Mozart en Beethoven is het gelukt.


LIFE FORCE, Vitamine C Garden of Life, Garden of Life.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts