vrijdag 27 maart 2015

Kominy systemowe opinie

PEKABET czy NIKO - Ściany, stropy, kominy. Sondaże - zapraszamy, zadaj. Komin gotowy - jakiej firmy? Meer resultaten van forum.


Każdy inwestor budujący dom staje przed dylemateJakie rozwiązanie wybrać – tradycyjny komin murowany czy komin systemowy? Z powyższego rodzą się kolejne pytania: Jaką przewagę mają kominy systemowe nad kominami murowanymi? Na co zwracać uwagę wybierając producenta . Nie bawiliśmy się w długie i kłopotliwe murowanie kominów z cegły, tylko kupiliśmy kominy systemowe. Uznaliśmy, że będą pewniejsze i bardziej profesjonalne, niż zwykłe kominy murowane, przy których trzeba zdać się na fachowość i uczciwość murarza - mówią Ania i Krzysiek, czytelnicy Budujemy Dom, którzy użytkują . Jedno i drugie jak najbardziej ok.


Nigdy nie widziałam źle zrobionego komina systemowego (w końcu to praktycznie prefabrykat) ale wiele razy widziałam źle wymurowany komin. Schiedel ma lepszą klasę ceramiki, co w sumie ma znaczenie. Co do marki się nie wypowiem.


Pani katarzyny jakiej firmy były te kominy? Ja słyszałem o systemach kom. Czy ma ktoś z Was zainstalowany system kominowy BRATA?


Którekolwiek z rozwiązań chociaż najbardziej interesuje mnie Brata Uniwersal. Jak te kominy się sprawują? Potwierdzam opinię Bolasa o prawidłowym montażu takiego komina-trzeba być uważnym aby na wejściu nie stracić gwarancji.


Przeczytaj więcej o kominach systemowych w serwisie tuznajdziesz. Zobacz inne Systemy kominowe, najtańsze i najlepsze oferty, opinie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts