donderdag 19 maart 2015

Eurom pac 9 2 review

Nou, dat doet de EUROM PAC zeker niet. Het apparaat maakt veel lawaai, blaast koele lucht de kamer in, maar de kamertemperatuur omlaag brengen doet hij niet. De afvoerslang wordt behoorlijk warm, waarmee het lijkt of het apparaat door zijn eigen warmte de kamertemperatuur hoog houdt. Naast een verkoelende functie, beschikt hij namelijk ook over een ontvochtigingsfunctie, hierdoor voelt je ruimte niet klam aan. Deze mobiele airco is met een maximaal geluidsniveau van.


Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Bestel de EUROM PAC nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel! Hornbach sold me a lemon!


Met deze mobiele airco is het mogelijk een ruimte tot 1mte koelen. Zie fotos voor specificaties. Werkt perfect moet alleen nieuwe afvoer slang maar daarom de lage. De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen.


Ruimtes tot maximaal 90mkrijgt deze airco met gemak koel. Eurom pac mobiele airco. Omdat hij voorzien is van wieltjes is hij gemakkelijk te verplaatsen. Tenslotte wensen wij u veel plezier van uw airco toe! Houdt lucht aangenaam koel in elke slaapkamer, woonkamer, werkruimte.


Goedenavond allen, In voorbereiding op de zomer ben ik bezig met mijn mobiele airco. Echter moet ie slechts een hokje van bij meter koel houden deze zomer waar ik zelf grootste deel van de dag zit te werken. Juist omdat ik ernaast zit probeer ik em stiller te . Koop met zekerheid voor de beste prijs! Max oppervlakte, 1M³. Mobiele airconditioning, merk: EUROM , type: PAC 9. Jouw mening en ervaringen zijn belangrijk.


Auch Unterstützung und erhalten Sie das Handbuch per E-Mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts