vrijdag 6 maart 2015

Zibro lampenolie action

Schijnt dat niet alle lampenolie daarvoor geschikt is. De fabrikant van beide olie is Liquifill op de site staat een filmpje met aan het eind de . Meer resultaten van camper. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.


Voor zover ik weet verkoopt de Action geen petroleum, alleen maar lampolie.

En bij de Blokker was de lampolie al jaren rond de euro. Meen dat ze nu niet meer verkopen. Kost euro bij de Praxis per liter kan. Deze vind ik toch de beste vooral voor de kachels . Die lampenolie van de Action was degene die ik geprobeerd had.


Campingazkachel of petroleumkachel? Bekijk onderwerp - goedkope zibro brandstof - Watersportforum.

Petroleum, OK, maar welke ?

Nu het weer winter wordt en langzaam de temperatuur zakt gaan mensen weer op zoek naar een goedkope manier van stoken. En lampolie in je zibro is niet zo goed erg veel roet aanslag ook op de kous, eigenlijk alleen in noodzakelijke gevallen, net zoals in mijn kachel kan ik. Maar wat net zo goed werkt is de lampenolie van de Kruidvat en de Action. Volgens mij is Qlima overigens de nieuwe merknaam voor Zibro. Over de grens in Belgie schijnt de . Scheelt de helft in kosten, aangezien je bij action.


AH het voor per liter koopt. Ik ben op zoek naar goedkope lampolie voor in mijn petroleumstel waar ik regelmatig op kook. Berichtdoor greetjeDi 11:07. E per liter en dat kan veel goedkoper!


Je kan ook action (lol) lampenolie gebruiken in een zibro trouwens. In THEORIE gebruikt dat ding van mij liter per uur op vol-gas, kijken wat er gebeurd in de praktijk natuurlijk. Heb je de lampenolie van de action nog gebruikt in de zibro kachel ? Draagbare gaskachel koop je op Kijkshop.

Ik heb er ervaring mee, ooit gekocht bij leen bakker voor op. Verder bevat lampenolie weinig aromaten waardoor het relatief schoon (zonder nare geurtjes) verbrand.

Ik zou er niet mee gaan experimenteren. Vlamtemperatuur als je daar kerosine in stookt ligt lager én . Prijs van de lampenolie is per liter dus. Deze is alleen door iemand een keer gevuld met lampolie. Werkend te zien zibro olie kachel ideaal voor garage schuur of bijkeuken gaat weg ivm.


Moet dus schoongemaakt . De lampenolie bij Action is het zelfde als de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts