maandag 16 maart 2015

Philips led tv geen beeld wel geluid

Na een paar uur plezier nu al geen beeld meer en wel geluid en ambilight. EDIT : Blijkbaar is het wat moeilijker om het beeld zichtbaar te krijgen, want in tegenstelling tot mijn laptop kan ik met het ledlichtje van mijn gsm niets zien. Probleem is dat de TV vorige week geen beeld gaf bij het aanzetten. Sindsdien hebben we geen problemen meer ondervonden.


Ongeveer twee jaar geleden hadden we hetzelfde probleem. Onze ervaring toen was dat de TV gedurende een aantal maanden .

Wel Geluid geen Beeld TV. Wat te doen bij wel geluid geen beeld tv of wel beeld geen geluid ? Onderneem de volgende stappen om dit probleem op te lossen. Medio vorig jaar het eerste probleewel beeld , maar geen geluid. Niet vaak, in het begin een. Als de TV niet aangaat, herhaal stap 3. Hi allemaal, mijn Samsung LE40B6geeft na opstarten soms wel beeld en soms geen beeld , wel geluid aanwezig.


Als je goed van dichtbij naar het beeld kijkt, dan zie je wel in het donker dat er beeld aanwezig is (backlight of zoiets). Net deed alles nog normaal en opeens was het beeld weg.

Als ik hem opnieuw aan doe zie ik een smalle streep midden op het scherm en daarna valt ook dat weg en is alles zwart. Het geluid doet het wel. Mijn tv heeft kuren, flatscreen op leeftijd (ca. jaar). Ik heb wel geluid , maar geen beeld , ligt niet aan storing van KPN.


Soms wordt dit veroorzaakt door het scherm zelf ( led unit defect). Mooie samsung smart 3d tv groot scherm van inch tv is helaas defect heeft geen beeld maar wel geluid reageert ook wel op de afstandbediening want dit kan je horen aan. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Philips TV werkt niet meer?


Bij het opstarten van de TV blijft het beeld zwart, maar wel is er Ambilight en geluid. Na soms wel minuten komt er pas beeld. Na telefonisch contact met Platte TV Discounter, werd . Oplossing voor het wegvallen van het geluid wanneer een HDMI-aansluiting wordt gebruikt.


Krijg je vervolgens wel beeld , dan weet je dat het probleem bij de receiver, home cinema set of soundbar zit. Dit is geen optimale oplossing omdat HD .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts