dinsdag 31 maart 2015

Ionisatiepen nefit ecomline vervangen

Ionisatiepen voor de Nefit Smartline en Ecomline. Bij ionisatiebeveiliging wordt via een elektrodepen gemeten of het gas brandt. Als er geen hete verbrandingsgassen zijn, herhaalt de . Ik ken die melding van mijn Nefit.


Volgens mij is toen de ontsteker vervangen en sindsdien is het niet meer voorgekomen. Is waarschijnlijk de gloeiplug of de ionisatiepen.

Als je een abbonement hebt gewoon bellen, . Dit jaar echter, zijn - ondanks dat de ketel uitstekend functioneert - zowel de gloeiplug als de ionisatiepen vervangen. Aarde=OK, gloeiplug gloeit, er is seconden vlam, Ecomline HRCslaat uit: code 6H. Is begonnen sinds de droge, koude lucht voorbij is, oftewel hij heeft de hele winter perfect gefunctioneerd.


Nu wil ik de ionisatiepen vervangen door een nieuwe, maar na verwijdering van de twee moeren, het plaatje . Dag, ik wil mijn ionisatiepen vervangen ivm 6. Er zit al een nieuwe ontsteker op. Ik heb al meerdere onderdelen.

Heeft iemand daar een oplossing voor gevonden, Nefit verkoopt een protector wat je erop kunt spuiten waardoor je de aanslag eenvoudiger zou kunnen. Maar goed dit lijkt me losstaan van het . Alle typen sanitair vind je op BESLIST. Kies alle topmerken en profiteer van de laagste prijs!


LET OP deze is alleen voor Ecomline serie ketels, zie voor Smartline mijn andere advertentie. A storing hoeft niet te leiden tot een eindeloos vervangen van allerlei componenten. Afdichtring afvoer Ø mm alle.


De afgelopen jaren zijn de branders van 40. Daarom doet Nefit alsnog een oproep aan consumenten. Woningeigenaren met een TopLine-ketel kunnen de brander kostenloos laten vervangen tijdens het eerstvolgende onderhoud.


Dit Nefit EcomLine HR(C)-toestel is voorzien van diverse in het oog springende. Installatie-instructie Nefit EcomLine Excellent HR-toestellen. De ombouw bestaat uit het vervangen van de gasinspuiter en de luchtrestrictie. Koop en Verkoop alles voor je Doe-het-zelf en Verbouw klussen op Marktplaats.


Materialen en Gereedschap Kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Bestel uw cv-onderdeel online bij Snelbestel voor particulieren en bedrijven: Nefit Ecomline Classic Hrc 22h.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts