dinsdag 15 september 2015

Vaillant thermostaat aansluiten

Sluit de eBUS-leiding op de klemlijst (1) in de wandsok- kel van de thermostaat aan. Vaillant biedt voor de regeling van de ecoTEC verschillende thermostaatuitvoeringen voor de aansluiting aan het scha- kelpaneel of voor het insteken in het bedieningspaneel aan. Programmeerbare kamerthermostaat.


Let er bij het aansluiten van de thermo- staat op dat de brug tussen de klemmen. Als u de eBUS-leiding aansluit , dan moet u niet op de poling letten. Sof voor de twee thermostaten.

Reageer op deze vraag Misbruik melden. De Vaillant ecoTEC plus combi hr-ketel combineert hoge kwaliteit, minimaal verbruik en optimaal. In deze video ontdekt hoe u eenvoudig de vSMART in gebruik kunt nemen door deze te koppelen aan.


Ik heb hier een vraag je over thermostaat Ik heb een ketel van Vaillant CV combiketel 242e opgehangen maar nu moet de thermostaat dag aangesloten geworden nu zou ik graag weten op welke punten ik de thermostaat moet aansluiten het is een oude thermostaat met een kwik balletje zonder . Ik zou graag een nest aansluiten op mijn vaillant ketel ( atmoMAX pro vuw 240) maar ik kom er niet helemaal uit. Nu zie ik op mijn ketel ook . Thermostaat : draden vs draden? Meer resultaten van gathering.


In het aanluitschema van de vaillant.

Ga bij het aansluiten van de thermostaat op het venti- latietoestel te werk, zoals beschreven in de installatie- handleiding van het ventilatietoestel. Ventilatietoestel zonder Vaillant warmtegenerator. Bestel uw nieuwe Vaillant thermostaat snel en eenvoudig in de Warmteservice webshop. U bent verzekerd van een scherpe prijs.


De vsmart set bestaat uit units. De installatie gebruiksaanwijzing is karig. Je moet nog wel een (bel) kabeltje kopen voor de aansluiting en een wandcontact doos aanleggen voor zender voeding. Uitsluitend modulerende thermostaten van Nefit zijn geschikt. Eigen thermostaten hebben de voorkeur.


In de onderstaande documentatie kunt u nagaan welke thermostaten voor uw cv-ketel geschikt zijn. Bedieningshandleiding VRT 240. VRT 2regelt de besturing van alle Vaillant ketels met de aansluitklemmen en 4. De weerstanden zijn bedoeld voor een Vailllant thermostaat. Er hoeft geen weerstand geplaatst te worden. De 2Ohm weerstand is bedoeld voor een Vaillant VRT thermostaat en de 3Ohm weerstand voor een Vaillant VRT- P2D thermostaat.


Groothandelsprijs op Vaillant VRT 370f calorMATIC draadloze thermostaat. Ook op andere Vaillanrt thermostaten grote korting. Deze thermostaat is modulerend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts