dinsdag 15 december 2015

Auto blaast alleen warme lucht

Eerder blies hij op de koudste stand (low) echt koude lucht. Tegenwoordig blaast hij gewoon warme lucht. Ventilator blaast alleen nog maar warme lucht ? Airco (verwarming) blaast koude lucht ? Verwarming blaast warme lucht - Onderhou reparatie en problemen.

Ook als ik de temperatuur op helemaal koud zou zetten wil deze alsnog niet koud worden hij blijft extreem warme lucht blazen. Fiets Mkblijft warme lucht blazen. Meer resultaten van forum. Zodra ik de verwarming aanzet ( blower ) komt er alleen maar hete lucht uit. Ook als de verwarming uit staat, komt er nog iets van warme lucht uit.


Dit probleem heb ik een half jaar geleden ook gehad maar dat was ineens weer over. Ook al staat de airco aan, en zetten we de verwarming op de koudste stan dan nog blaast er bloedhete lucht naar binnen.

Heb erg het gevoel dat ik aan . Mijn airco blaast warme lucht. Als u airco warme lucht blaast , kunt u het beste even bij ons langs komen voor een gratis airco check. Waarschijnlijk zit er te weinig koelmiddel in het systeem. Als uw airco alleen warme lucht blaas als u stil staat, is waarschijnlijk uw ventilator van uw condensor defect, dit gebeurd vaak bij Audi . Hallo, Ik hoop dat hier mij iemand verder kan helpen.


Maar geen duidelijke probleemstelling. Ik heb de potmeter van de warmte regelaar na gemeten en die is stuk. Weet iemand of dat het probleem kan . De airconditioning in een auto koelt het interieur. Bij een eenvoudige airco wordt de gekoelde lucht aangevoerd en eventueel gemengd met warme lucht uit de kachel, om zo de gewenste temperatuur te krijgen. Kachel blaast alleen warme lucht.


De temperatuurmeter doet het wel ( staat op helemaal links als hij koud is en klimt naar het midden en blijft daar dan staan, hoe lang de auto ook stil staat te draaien ). Heeft iemand een idee wat . Hij blaast enkel koude lucht , ongeacht hoe warm de auto is.

De thermosstaat is al vervangen, er zit voldoende koelvloeistof in, voor een half jaar geleden is er een nieuwe radiator opgekomen. Heb ook al de oliedop bekeken of er witte drek. Re: airco blijft warme lucht blazen. Hoe warm ik hem ook maar zet. Ik weet niet of dat hoort?


Bedieningspaneel uitbouwen, met 6mm torx uitelkaar schroeven, de sensor( achter de ventilatie opening) voorzichtig met contactspray schoonmaken(het is een onderdeel van de print). Ook kan het motertje van de unit kapot zijn. Temperatuur meting is niet meer ok en geeft alleen nog warme lucht. Is niet de tandwielen, dat geld alleen voor de gescheiden airco, fase gaat het vaak om de sensor naast de radio die niet goed is of vol stof en rotzooi zit of er. Zo wordt de temperatuur in de auto bepaalt.


Wie herkent dit probleem? Sensor middenconsole is schoongemaakt, maar dat lijkt me niet de oorzaak, de buitenthermometer werkt prima. De knop is niet lam, dat heb ik gecontroleerd.


Even voor de duidelijkheid: hij blaast dus wel, maar alleen maar koude lucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts