vrijdag 11 december 2015

Datum en tijd instellen samsung galaxy

Het kan ook zo zijn dat de tijd niet meer gelijk loopt met de andere tijden in uw huis. Gelukkig is het heel eenvoudig om de datum of tijd handmatig . Volg deze instructie om datum en tijd in de telefoon in te stellen. Het is belangrijk dat datum en tijd correct zijn ingestel omdat bepaalde functies in de telefoon anders niet werken. Datum en tijd kunnen in de meeste gevallen automatisch worden ingestel maar je kunt ook kiezen om ze handmatig in te stellen.


Na het kijken van deze video staat alles.

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy S en werkt fantastisch ware het niet dat ik de tijd van de klok niet kan wijzigen. Als ik de juiste tijdzone aanklik dan loopt hij nog steeds een half uur achter en ik wil dit natuurlijk aanpassen. Menu - Instellingen - Datum en Tijd - Untik Automatisch.


Dan kan je er vanuit gaan dat de automatische tijdzone overgenomen wordt en dus je telefoon goed is ingesteld. Als dit niet is ingeschakel vink dat dan nu aan. Komende nacht wordt de klok weer verzet.


Met de wintertijd gaat hij één uur achteruit. Meestal gaat dit automatisch, maar dit is niet in alle gevallen zo. Wij helpen je met het automatisch en handmatig instellen van de tijd op .

U kunt de tijd op uw startscherm bekijken door een widget van de Klok-app toe te voegen. Een klok toevoegen Tik op een leeg gedeelte van een startscherm en houd dit vast. Wanneer ik via instellingen , datum en tijd , Automatisch (netwerkwaarden gebruiken) instel, loopt de tijd vervolgens minuten achter. Ik heb het vergeleken met de atoomklok op internet, teletekst en andere klokken en hij loopt dus gewoon achter.


Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Op het moederbord in je tablet. Deze zorgt ervoor dat de datum instellingen behouden blijven. In dit artikel gaan we een aantal mogelijke oplossingen beschrijven waarmee je de klok weer op de juiste tijd krijgt. De tijdzone of tijd wijzigen in de computer.


U kunt in de instellingen van de klok komen door te navigeren naar “start”, “ configuratiescherm”, “klok, taal en regio” en vervolgens “ datum en tijd ”. En dit probleem kan ik op Whatsapp alleen oplossen, als ik mijn tijd automatisch laat instellen via het netwerk, maar dat heeft dus geen zin, want zoals . Dat wil ik niet, wil automatisch, zodat winter- en zomertijd gewoon ook automatisch . Ook zou ik graag dat er standaard tijd en datum bij een foto wordt getoond. Zijn er nog meer mogelijkheden die er bij gezet kunnen worden? Ben er al een tijdje mee aan het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts