donderdag 10 december 2015

Eneco services contact

Bent u op zoek naar het adres of rekeningnummer van Eneco ? Neem dan contact met ons op. Bel ons op werkdagen van 08. Heeft u een storing aan uw meter? Check eerst of u een klein- of grootverbruik aansluiting heeft.


Kleinverbruik aansluiting.

Op Energie Data Services Nederland kunt u checken wie dit is. Grootverbruik aansluiting. Het klantenservice telefoonnummer mét het belmenu. Op de site mijn Eneco kom ik niet eens omdat er volgens mijn browser teveel moet worden doorverbonden.


Als ik telefonisch contact wil hebben om hun probleem op te lossen moet ik daarvoor betalen. Zeer slechte service en klantgerichtheid! De monteur kon alleen de toon bij de cv plaatsen want er zit maar contactdoos dus moest op mijn man wachten voor een verlengsnoer. Ik heb op 9-de woningstichting gebeld en ben met de storingsdienst doorverbonden.


De meneer zij de hele dag thuis wachten.

En ook daar klopt de informatie die wordt gegeven van geen kant. Men werkt daar ontzettend langs elkaar heen. De ene afdeling weet totaal niet wat de andere afdeling . Hier ook al sinds gisteren storing, geen contact met service center, foutcode D03.


Gebeurt wel regelmatig de laatste tijd. Eneco klantenservice: de helpdesk voor al uw vragen. Eenvoudig en snel antwoorden. Hier vind je interessante informatie over energieleverancier Eneco.


Hiermee kunnen zij inzien tot wanneer je contract loopt en daarop aansluiten bij een overstap. Vragen over werken bij Eneco ? Contact informatie Eneco. Of benieuwd waar Eneco is gevestigd? Wilt u contact opnemen met Eneco ? Op deze pagina van de Vastelastenbond vindt u alle contactgegevens van energieleverancier Eneco.


Sinds anderhalf jaar heb ik een service abonnement van Eneco voor het onderhoud van mijn CV. Direct contact met de klantenservice van Eneco. Informatie over het telefonisch keuzemenu, openingstijden en adresgegevens. Snel in contact met Eneco.


Beheer en exploitatie van transportnetten voor elektriciteit, aardgas en warm water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts