woensdag 28 juni 2017

Kachelweerstand polo 6n

Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Sinds ik de Polo heb(nu een maandje), weet ik dat mijn verwarming het alleen in standje deed. Geen problemen mee, en zou de weerstand nog wel een keer vervangen.


Gisteren was ik toevallig op de sloop, en dacht laat ik er maar mee nemen. Vandaag even snel vervangen, .

Vind kachelweerstand polo op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Gebruikte Kachel Weerstand. Bijzonderheid PINS AANSLUITING. Aanbieder Focus Automotive.


Volkswagen Polo ( 6R) 1. Hallo, Mijn aanjager doet het alleen nog maar op standje dus ik vermoed dat de weerstand vervangen moet worden :D Waar zit dat ding eigenlijk precies en is het zonder speciaal gereedschap makkelijk zelf te vervangen? Ik heb geen elektronische airco dus.

Van koplamp tot achterlicht. Online voorraad van professionele autodemontagebedrijven. Opsturen(o.a. iDEAL) of ophalen. Re: Kachelventilator draait niet meer.


Ik zou beginnen met het doormeten van de spanning die binnenkomt op de kachelweerstand als je de ventilator er toch al uit hebt liggen. Versnellingsbak voor een vw polo 6n. Mijn kachel werkt alleen nog in stand 4. Ik denk dat dit aan de Kachelweerstand ligt. Er wordt op verschillende forums gezegd: Even dashboard kastje eruit en vervangen maar ik zie hem niet zitten.


Weet iemand hier meer van ? Het betreft een VW Polo 1. Bestel Thermostaat (Koelvloeistof) for VOLKSWAGEN Polo III Hatchback (6N1) n OEM kwaliteit voor uw voertuig en profiteer van de hoge kwaliteit, lage prijzen en snelle en betrouwbare levering van Thermostaat (Koelvloeistof) for VW POLO ( 6N1) en andere onderdelen. Selecteer hier het type van uw VOLKSWAGEN POLO. Auto heeft aantoonbaar onderhoud gehad ( netjes de onderhouds intervallen etc, boekje stempels, alles). Gekeurd voor verkoop met carpass.


Enige minpunt is dat de wagen roestplekken heeft op bijde deuren en dat de lakverzegeling van het dak los komt, maar dit kan naar wens eventueel bijgewerkt worden. Stuur gerust een bericht voor verdere .

AEX) Aandrijfas Links Voor. Ik zou graag al me standen weer willen gebruiken iemand een idee ? De gestelde eisen waren . Maargoed is idd je kachelweerstand die de geest gegeven heeft vermoed ik. Maar de vraag is waardoor is de weerstand kapot gegeaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts